Warning: mysql_query(): Access denied for user 'financab'@'localhost' (using password: NO) in /home/financab/public_html/wp-content/plugins/simple-newsletter-signup/simple-newsletter-signup.php on line 75

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/financab/public_html/wp-content/plugins/simple-newsletter-signup/simple-newsletter-signup.php on line 75

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/financab/public_html/wp-content/plugins/simple-newsletter-signup/simple-newsletter-signup.php on line 76
Razlike između korištenja Facebook Marketing-a i Twitter marketinga

01

Jan 1970

Razlike između korištenja Facebook Marketing-a i Twitter marketinga

Internet Marketing , ,

Facebook_marketing_twitter_marketing

Iako se u posljednjih nekoliko godina pojavilo nekoliko novih socijalna mreža na internetu, Facebook i Twitter su nedostižni lideri u marketingu socijalnih mreža, te su upravo zahvaljujući njima neki brandovi izgradili znatno bolji imiđ očekivanog.
Međutim, često se postavlja pitanje da li je neophodno koristiti obje platforme prilikom promocije na internetu?
Ukoliko se Vaš brend nalazi u ekspanziji, te se ne smanjuje budžet za promociju preko socijalnih mreža, odgovor će svakako biti „da“.
Obje socijalne mreže su potrebne iz razloga što Facebook i Twitter rade drukčije, Facebook je sveobuhvatna socijalna mreža, dok je Twitter mikro blog. Upravo zahvaljujući različitostima, uz pravilno definiranje ciljne skupine, potencijali oglašavanja groz navedene medije omogućava komunikaciju sa neograničenim brojem potencijalnih klijenata.
Nemoguća je uspordba ove dvije platforme, obzirom da ne nude jednake mogućnosti – te je za iskorištavanje ukupnog potencijala koji nude neophodno biti upoznat sa prednostima koje svaka od navedenih posjeduje.

Prilikom analize navedenih društvenih mreža, svakako je bitno naglasiti da je broj aktivnih korisnika Twitter-a dvostruko manji od broja aktivnih korisnika Facebook-a (1 milijardu Facebook korisnika prema 500 miliona korisnika Twitter-a). Nije teško zaključiti da Facebook omogućava da poruku koju ste poslali dospije do većeg broja potencijalnih klijenata, međutim odgovor od tržišta je brži na Twitter-u. Naime, objavu na Facebook-u će kako vrijeme prolazi vidjeti sve više i više ljudi, eventualno komentirati ili podjeliti, dok će se „tweet“ proširti u dosta kraćem periodu, te će te odgovor dobiti u kraćem vremenu.
Što se tiče dužine trajanja Vaše poruke na socijalnim mrežama, na Facebook-u će poruka ostati dostupna korisnicima znatno duži vremenski period, te se može zaključiti da „tweet“ ima značajno kraći period trajanja.

Razlog zašto je Facebook stekao dosta značajniju popularnost kako kod poslovnih, tako i kod privatnih korisnika je mogućnost da izgradi vezu na osobnoj razini. Iako je izuzetno bitno da imate poslovni profil, Vaši će potencijalni klijenti očekivati da koristite i privatni profil, te da ćete komunicirati i na osobnoj razini, te da ćete dijeliti interese. Navedenu komunikaciju, Facebook dozvoljava da usmjerite na način koji Vama odgovora. Međutim, Twitter, iako ne zahtjeva da striktno napravite poslovnu stranicu, više omogućuje promociju brenda, obzirom da se najčešće odnose na Vaš posao. U praksi se pokazalo da će „tweetovi“ o Vašem poslu izazvati veću pažnju i brže odgovore od objava na Facebook-u. Uzimajući u obzir navedeno, Facebook treba koristiti da bi ste stvorili percepciju o Vama, a Twitter za stvaranje percepcije o poslu i brand-u.
face_twitt

I Facebook i Twitter su mediji koji zahtjevaju visok intenzitet interakcije između tržišta i brenda, međutim način komunikacije je različit. Na Facebook-u komunikacija sa tržištem od sugovornika zahtjeva odgovore i odobrenja, dok na Twitteru možete očekivati reakciju. Kao što je već spomenuto u tekstu, „tweetovi“ se koriste za trenutno komuniciranje sa tržištem, te je vrlo bitno prilikom korištenja ovog vida komunikacije da se pravovremeno koristi, te ukoliko je to doista i slučaj navedeni način komunikacije može imati bolji efekat od facebook objave. Iako je twitter objava limitirana na 140 karaktera komunikacija preko twiteer-a zahtjeva mnogo više vremena, jer je izrazito specifična i drži se striktno teme.
Obzirom da Facebook podržava mnogo širu lepezu medija koji se mogu koristiti, poduzeća nekad koriste i neke informacije koje nisu striktno vezane za uslugu koju nude kako bi privukli pažnju auditorija. Kako bi se skrenula pozornost pasivnih korisnika često se koriste slike, video snimke i tekstovi i drugih izvora u cilju skretanja što veće pozornosti.
U slučaju Twitter-a, slike moraju biti striktno vezane za objavu, inače neće izazvati pozornost, jer nema prostora za široke opise, te objavljene slike moraju dosta govoriti i same o sebi. Stoga, Facebook marketing treba koristiti za stvaranje lojalnosti , te lojalne klijente činiti sretnim dok se auditorij povećava.
U slučaju Twitter-a, tržište će biti zainteresirano samo za proizvod ili brand. U objavama treba koristiti informacije koje će učiti uslugu/proizvod koju nudite tržištu interesantnijom i atraktivnijom od konkurencije.
Koristeći Facebook i Twitter marketing Vaš glavni cilj treba biti da auditorij do kojeg ste došli aktivno koristi proizvod koji nudite, što će rezultirati ostvarenjem prihoda i povećanjem prodaje. Postavlja se pitanje da li možete početi svoje aktivnosti odmah? U slučaju Facebook-a odgovor je da. Iako Facebook ne pruža uslugu online prodaje, Facebook platforma treba poslužiti kao svojevrsni izložbeni prostor, a konzumacija usluge/proizvoda će se desiti kroz neki drugi kanal.
U slučaju Twitter-a, auditorij treba iskoristiti za povećanje auditorija za uslugu/proizvod koji nudite, specifičnim informacijama.
Dakle, kada se vratimo na naslov članka, da li uspješnom poduzeću treba i Facebook Marketing i Twitter Marketing, odgovor je da. Ali je također i vrlo bitno shvatiti u kojim fazama je potrebno koristi koji medij u cilju ostvarivanja optimalnog rezultata na ovim snažnim platformama koje interesovanje za uslugom/proizvodom koji nudite mogu povećati do neočekivane razine.

Izvor: Business 2 Community

0

0