Warning: mysql_query(): Access denied for user 'financab'@'localhost' (using password: NO) in /home/financab/public_html/wp-content/plugins/simple-newsletter-signup/simple-newsletter-signup.php on line 75

Warning: mysql_query(): A link to the server could not be established in /home/financab/public_html/wp-content/plugins/simple-newsletter-signup/simple-newsletter-signup.php on line 75

Warning: mysql_fetch_row() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/financab/public_html/wp-content/plugins/simple-newsletter-signup/simple-newsletter-signup.php on line 76
Pay-Per-Click Marketing

Pay-Per-Click marketing

Pay-Per-Click (PPC) kampanja

Pay-Per-Click marketing je plaćeni oblik pojave na prvim stranicama tražilica. Oglasi se pojavljuju pored rezultata pretraživanja po određenim ključnim riječima. Ovaj oblik oglašavanja moguć je na svim tražilicama, poput Google-a, Yahoo-a, Bing-a na velikom broju domaćih i stranih web portala i stranica i vrlo popularnim društvenim mrežama.
Pay-Per-Click (PPC) marketing kampanje su od velike koristi kada u kratkom vremenu želite promovirati određeni proizvod ili uslugu. Ova vrsta oglašavanja u odnosu na tradicionalne oblike ima mogućnosti izvanrednog praćenja, od informacija koliko puta je koji oglas kliknut, do informacija iz kojih zemalja i gradova dolazi najveći dio Vaših posjetitelja te još mnoštva neprocjenjivih informacija.
Najveća je prednost što plaćate samo klik na oglas, dok je samo prikazivanje oglasa potpuno besplatno.
Drugim riječima – plaćate samo kada zainteresirani posjetitelj želi saznati više o vašem proizvodu ili usluzi koju nudite u Vašem oglasu. Zato je PPC oglašavanje jedno od najefikasnijim načina oglašavanja.
Oblikovanje dobre Pay-Per-Click (PPC) marketing kampanje započinje definiranjem ciljeva (proizvodi/usluge koje promoviramo), ključnih riječi za koje oglase prikazujemo, ciljne skupine kojima se obraćamo (geografska lokacija, jezici), a nastavlja se oblikovanjem oglasa i oglasnih kampanja.
Nakon pokretanja kampanja, iste se kontinuirano nadgledaju s ciljem korigiranja parametara kako bi se kampanje optimalno izvršavale. Tijekom kampanje neke ključne riječi se izvršavaju lošije, pa ih uklanjamo, uvodimo nove i pratimo ih. Neki oglasi se izvršavaju bolje, a one lošije uklanjamo i dodajemo nove. I tako kroz niz praćenja i provjera unapređujemo oglašavanje.
Mi Vam pružamo pomoć u kreiranju i vođenju PPC kampanja. Zajednički procjenjujemo potencijal i mogućnosti oglašavanja te donosimo plan s ciljevima oglašavanja. Tijekom izvršavanja kampanja redovito pratimo postignuća, izvještavamo o rezultatima i predlažemo unapređenja.
Prednosti PPC kampanja su plaćanje samo klikova na oglase, a ne i prikazivanje oglasa. PPC oglašavanje je puno jeftinije i efikasnije od oglašavanja u novinama i tradicionalnih oblika marketinga jer se lakše dolazi do ciljane publike koja traži upravo Vaš proizvod. Detaljna statistika i analitika klikova na Vaš oglas. Jednostavno je kalkulirati ROI (odnos uloženog prema dobivenom), te saznati pojedinosti o demografskim karakteristikama kupaca.