Financa
Digitalni poslovni portal

Živio život – 14. weekend media festival

“Živio život!” – klicalo je (iz već legendardnog) prostora stare Tvornice Duhana Rovinj u kojoj se ove godine po 14. put održao Weekend Media Festival pod istoimenim motom #živioživot. Proslavom života odisao je i  “šušur” u prekrasnom Rovinju u koji se za jedan vikend preselila cijela regionalna marketinška i medijska industrija, te i sadržaj relevantnih i  inspirativnih predavanja i panela.
Sadržaj 14. WMF bio je zaista bogat – više od 100 panelista je u četiri dvorane paralelno “pretresalo” novitete iz svijeta komunikacije i medija, a nije nedostajalo ni zanimljivih izložbi, promocija i zabavnog programa. Opravdana je najava organizatora da će ovogodišnji festival pokriti područja od “IT do književnosti”.

Pandemijska realnost na WMF

Pandemija je, vjerovatno nepovratno, promijenila način života ljudi, ubrzala trendove digitalizacije u svim sferama života, stvorila “novo normalno” kojem se prilagodio i WMF u smislu organizacije, i sadržaja kojim je pokušao odgovoriti na izazove s kojima se susrećemo. ‘Što te ne ubije to te ojača’ je naziv panela posvećenog poslovanju u izazovnim vremenima  i digitalizaciji poslovanja,  na kojem je naglašeno je da je prije pandemije samo 15 posto ljudi željelo raditi online, a sada se taj broj povećao za više od 3 puta – na 50 posto. Posebno se govorilo o digitalizaciji i njezinom utjecaju na poslovanje tijekom pandemije, te je zaključeno da vrlo brzo dolaze i novi trendovi, te da bi uredi kakve danas poznajemo potencijalno mogli nestati u budućnosti.

Uspješne priče

Na predavanju “Od garaže do burze: Span – prvi IT izlaz na burzu” govorio je Nikola Dujmović, osnivač i predsjednik Uprave Spana, komapanije koja je nedavno imala uspješan i zapažen izlazak na burzu, u kojem je uspjela prodati ciljani udio dionica i to uz potražnju koja je nadmašila ponudu. Naglašeno je da IT kompanije žive u “IT Landu”, i da su na neki način izdvojene iz država u kojima djeluju, budući da se mjere isključivo po onome što znaju i mogu, i da su prisiljene biti globalno konkurentne. Kao i većina uspješnih IT kompanija, krenuli su iz svojevrsne garaže (u njihovom slučaju male trgovine u Teslinoj ulici), te naporno radili skoro 30 godina da dođu do pozicije u kojoj se danas nalaze.

Stop govoru mržnje, PR, istraživačko novinarstvo, aktivizam…

Zapaženo izlaganje je  imao glumac Goran Bogdan koji je istaknuo važnost korištenja društvenih mreža za promicanje pozitivnih pomaka u društvu i promoviranje zaustavljanja govora mržnje. „Junaci našeg doba – istraživački novinari“ naziv je panela koji je moderirao Petar Štefanić, a  čiji su sudionici bili poznati hrvatski novinari čije istraživačko novinarstvo nerijetko pokreće akcije institucija: Ivan Pandžić (24 sata), Denis Mahmutović (24 sata), Danka Derifaj, (Potraga, RTL Hrvatska), Mato Barišić (Provjereno, Nova TV) i Drago Hedl (Telegram Media Grupa).

Velik interes izazvali su i paneli “Aktivirajmo promjene!”, na kojem je bilo govora o mogućnostima koje za proaktivan društveni aktivizam pružaju društvene mreže, dok je zaključak panela “PR je mrtav! Živio PR!” taj da je PR življi nego ikad, samo da se razvija i raste u drugim oblicima u odnosu na dosadašnje.

Savršen kraj savršenog Weekend-a

Bilo da je završio zadnjim, tradicionalnim panelom “Panel ni o čemu“ uz opušteni razgovor i smijeh, Bajaginim koncertom koji je bio posljednji događaj ovogodišnjeg WMF, ili uživanjem u dobrom društvu uz čašu prosecca na otočiću Sveta Katarina sa kojeg se pruža predivan pogled na Rovinj, bio je to još jedan savršen kraj savršenog Weekenda u Rovinju.

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku
Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije