Financa
Digitalni poslovni portal

- OGLAS -

Prodao je kravu i osnovao jednu od najpoznatijih tvrtki na svijetu

Ništa nije nemoguće ako razbijete kalup - bio je slogan Chung Ju-yunga, osnivača marke Hyundai.

 

Ništa nije nemoguće ako razbijete kalup – bio je slogan Chung Ju-yunga, osnivača marke Hyundai.

Tvrtka je osnovana 1913. godine na skromnoj farmi u Asanu, gradu koji trenutno pripada Sjevernoj Koreji. Chung je bio najstariji od sedmero djece i od rođenja je bio predodređen da preuzme skromnu obiteljsku farmu od svojih roditelja.

Međutim, od malih nogu pokazivao je buntovnički i nekonformistički karakter i nikada se nije pomirio s tim da ostatak života provede radeći u polju.

Nakon nekoliko neuspješnih pokušaja da napusti svoj dom, uspio se 1935. osamostaliti i otputovao  prodavši očevu kravu.

Upravo mu je to dalo priliku da se upusti u svoju avanturu, a inspiraciju je crpio iz biografije američkog predsjednika Abrahama Lincolna, kojem se divio i koji je također bio skromnog podrijetla.

Nakon što je radio u raznim obrtima, 1941. u Seulu je otvorio vlastitu radionicu za popravak automobila, koja je ubrzo osvojila kupce svojom brzinom i učinkovitošću.

Već 1947., s početnih 20 radnika, posao je narastao na 70, a onda je Chung Ju-yung napravio još jedan korak i stvorio Hyundai Group, ime koje potječe na korejskom od riječi hyun, što znači moderno, i dai, što znači era ili generacija.

Pristup stalne inovacije i želja za boljom budućnošću od tada su glavna pokretačka snaga brenda.

Konačni poticaj za korejskog proizvođača došao je 1967. godine osnivanjem Hyundai Motor Company i otvaranjem tvornice Ulsan, koja je s vremenom postala najveća na svijetu.

Ova supertvornica ima proizvodni kapacitet od 1,6 milijuna vozila godišnje, a posebnost joj je kontrola cijelog logističkog lanca.

Hyundai tamo ima vlastitu ljevaonicu čelika, ali i flotu brodova (Hyundai Glovis) za distribuciju svojih automobila diljem svijeta.

Uvijek svjestan svog porijekla, Chung Ju-yung je donirao 1001 kravu sjevernokorejskoj državi za borbu protiv gladi prije svoje smrti 2001. godine.

Osjećaj bratstva, koji ga je pratio tijekom cijelog života, želio je prenijeti i na sam Hyundai logo, stiliziran H, koji u svom najnovijem dizajnu također sugerira rukovanje dvoje ljudi.

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku
Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije