Financa
Digitalni poslovni portal
Financa Header Banner – 970×250 br 6

Što je taktika “tri riječi”

Možda vam je Google već ponudio neki od tekstova Chris Brogana za čitanje. Poznat je u poslovnom svijetu stratega i savjetnika, pisaca i govornika. Amerikanac je sa 30 godina radnog iskustva i devet objavljenih knjiga (deseta u pripremi), a njegova klijentela su kompanije sa prihodom većim od 100 milijuna.

Chris Brogan je poznat i po taktici ’tri riječi’. Tu taktiku primjenjuje već 15 godina. Ideja je da postavite sebi TRI RIJEČI i to takve koje ćete slijediti, odnosno, koje će za vas obilježiti narednu godinu. To trebaju biti riječi koje će vam biti ’zvijezde vodilje’ ili ciljevi ili ’osnovni sastojak’ svakog dana. Trebaju vas inspirirati i podsjećati na to koji vam je cilj, bilo privatno, bilo poslovno.

Recimo: Pitaj. Uradi. Podjeli.

Ovo su bile prve Broganove tri riječi koje je davne 2006. zadao sebi kao ključne. Napisao je: „Bila je to dobra godina. Izabrao sam vrlo jednostavne riječi koje su me dobro poslužile i donijele mi dobro. Kad sam postavljao pitanja, učio sam. Kada sam radio, koristio sam to naučeno i pravio sve veću bazu znanja. Kada sam sa drugima dijelio to što sam naučio, upoznavao sam sve više ljudi, stjecao nove prijatelje. Da, bila je to baš dobra godina!“

Kako odabrati dobre riječi?

Brogan je naveo i male upute i pomoć za odabir riječi. Savjetuje da to ne budu fraze. „’Izdati knjigu’ je loš izbor“, kaže Brogan. „Precizirajte, budite konkretni.“ Neka budu ’od akcije’. ’Povećaj’ je bolji izbor od ’veliko’. Neka budu vama što korisnije. One su vaš kompas za svaki dan. Držite ih se i ne mijenjajte. Vjerujte da nije dobro mijenjati bilo koju za mjesec ili tri.

„Uzalud sam izgubio godine jer sam birao riječi koje su imale više značenja i bile su ’slojevite’. Neka vaše budu što jasnije, što jednostavnije“, napisao je Brogan.

I, nije bitno znače li te riječi nešto drugima. Bitno je da znače vama i nema potreba da ih bilo kome objašnjavate. Mislite na vaš izbor svakog dana. Neka vam budu neka vrste mantre. Ponavljajte ih sebi iznova i iznova.

Ovo su neki od primjera tri riječi koje su njihovim vlasnicima bile od velike koristi za planiranu godinu:
Ritual. Završi. Vrednuj.
Pomjeraj. Glas. Igra.
Plan. Snaga. Krov.
Dom. Sjaj. Pobjedi.
Svrha. Jasno. Ka cilju.
Pokret. Komunikacija. Otvaranje.

Koje su vaše tri riječi?

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije