Financa
Digitalni poslovni portal

- OGLAS -

Znate li šta je funkcija Customer Success Management?

Svi znaju šta je Customer Support – makar iz nekog svog neprijatnog iskustva. Međutim, čime se to bavi Customer Success Manager?
Kako bismo razjasnili šta je to customer success, mora se najprije razjasniti kako su današnje tvrtke koje imaju potrebu za Customer Success Managerom posluju. Već neko vrijeme se dosta priča o customer centric poslovanju – orijentaciji kompanija da budu fokusirane na svoje korisnike. Da kroz izgrađivanje bliskih odnosa sa korisnicima, identifikaciju i zadovoljenje njihovih potreba ostvare i svoje ciljeve.ŽCustomer Success Management timovi obično su točka spajanja između “vanjskog svijeta” i same tvrtke u kojoj djeluju. Jedan od najvećih izazova svakog Product managera ili developera je predvidjeti ponašanje i percepciju korisnika, a CSM-ovci su uspravo ti koji im u tome mogu pomoći. S obzirom na to da su u stalnoj komunikaciji s klijentima, CSM ima i ključnu ulogu u razvijanju i unaprjeđivanju samog proizvoda. Osim poznavanja procesa u vlastitoj tvrtki, CSM-ovci moraju dobro poznavati i svoje klijente te njihove strategije kako bi im pružili najbolju moguću uslugu.

Customer Success Manager ilustracija financa.ba
Customer Success Manager ilustracija financa.ba

Ta funkcija podrazumijeva educiranje i proaktivno motiviranje klijenata da najbrže i najjednostavnije iskoriste sve funkcionalnosti usluge koju kompanija pruža kako bi došli do željenih rezultata. Da bi to što kvalitetnije radili, najčešće se CSM-ovci podijeljeni u dva mini tima – Customer Support i Customer Success. Customer Support tim bavi se edukacijom klijenata i odgovaranjem na upite tehničke prirode kao što su načini korištenja određenih značajki, postavljanje tema, izrada izvješća i slično.
S druge strane, Account Manageri u Customer Success timu, proaktivno kontaktiraju klijente s prijedlozima poboljšanja korištenja alata u svom poslovanju.
Ako se pitate kako postati Customer Success Manager, ne postoji konkretan karijerni put za ovu poziciju, razni profili ljudi su se orijentirali na ovu poziciju, od developera koji se orijentiraju na technical customer success do onih koji svoju karijeru žele započeti baš u ovoj oblasti.
Kao početniku nije vam potrebno neko specifično tehničko predznanje, iako se, naravno, to uvijek cijeni. Bitni su i sposobnost brzog učenja, snalažljivost i analitičnost i brzo tipkanje. Tu su i odlično znanje stranog jezika, kao i sposobnost razumijevanja malo kompleksnijih tehničkih stvari koje treba pojednostaviti i prenijeti korisnicima na pravi način.

Ipak, rupornost je ključna vještina u ovom poslu i to se jako teško uči. Beskrajno strpljenje takođe jer je dobro poznato koliko rad sa korisnicima može biti stresan. Sve ostalo je samo pitanje vremena i osobnih afiniteta u industriji.

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije