Financa
Digitalni poslovni portal

- OGLAS -

Do 2026. transakcije putem digitalnih novčanika porast će za 60 posto

Kako bi kapitalizirali ovaj značajan rast, istraživanje predviđa da će vodeći dobavljači digitalnog plaćanja diversificirati svoje portfelje usluga uvođenjem novih rješenja, kao što su "kupi-sada-plati-kasnije" i kriptovalute.

Vrijednost transakcija putem digitalnih novčanika porast će sa 7,5 bilijuna dolara u 2022. na više od 12 bilijuna dolara u 2026., pokazalo je novo istraživanje tvrtke Juniper Research. Kako bi kapitalizirali ovaj značajan rast, istraživanje predviđa da će vodeći dobavljači digitalnog plaćanja diversificirati svoje portfelje usluga uvođenjem novih rješenja, kao što su “kupi-sada-plati-kasnije” i kriptovalute.

Digitalni novčanici su sustavi temeljeni na softveru koji sigurno na jednom mjestu pohranjuju podatke o plaćanju korisnika za razne načine plaćanja.

Novo istraživanje, Digital Wallets: Key Opportunities, Vendor Analysis and Market Forecasts 2022-2026 (Digitalni novčanici: ključne prilike, analiza dobavljača i prognoze tržišta 2022.-2026.), pokazalo je da su digitalni novčanici sve više prihvaćeni od strane trgovaca, posebno prilikom plaćanja u e-trgovinama. Upravo to je glavni razlog rasta volumena transakcija. Predviđa se da će API-ji (Aplikacijska programska sučelja) koji povezuju financijske institucije s lokalnim trgovcima biti ključni za međunarodni rast upotrebe digitalnih novčanika za velike, prekogranične trgovce e-trgovine.

U studiji se također navodi da pružatelji usluga digitalnih novčanika žele ponuditi usluge s dodanom vrijednošću, kao što su nagrade za vjernost i krediti, kako bi diversificirali svoje tokove prihoda i kapitalizirali svoje baze aktivnih korisnika.

PayPal i Alipay lideri na tržištu digitalnih novčanika

Juniper Research u istraživanju je izdvojio pet vodećih dobavljača na tržištu digitalnih novčanika, a to su redom:

  • PayPal
  • Alipay
  • WeChat Pay
  • Apple Pay
  • Google Pay

“Tržište digitalnih novčanika jako je zasićeno, što znači da je pronalaženje izvora diferencijacije izuzetno važno. Ocijenili smo PayPal kao etabliranog lidera jer je uspješno razvio ekspanzivnu, diferenciranu ponudu. Iskoristili su svoju široku prihvaćenost za brzo širenje na ‘kupi sada-plati kasnije’ i primjene QR koda. Također proširili su partnersku mrežu potpisivanjem ugovora s ključnim trgovcima kako bi širili svoja inovativna rješenja”, objasnila je suautorica istraživanja Damla Sat.

Juniper Research Competitor Leaderboard pruža neovisnu ocjenu tržišnog položaja vodećih igrača digitalnih novčanika. Primjenjuje robusnu i transparentnu metodologiju procjene, uključujući analizu toplinske karte i temeljito objašnjenje tržišne pozicije svake tvrtke. Alat Leaderboard procjenjuje kapacitete, sposobnosti i proizvode svakog dobavljača. Analiza uključuje procjenu obujma njihova poslovanja, financijskog učinka i sofisticiranosti njihove ponude digitalnih novčanika.

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije