Financa
Digitalni poslovni portal

- OGLAS -

Netflix otpušta 150 djelatnika u SAD-u

Netflix je otpustio oko 150 djelatnika, samo mjesec dana nakon što je ovaj gigant rekao da gubi pretplatnike prvi put u desetljeću.

Otpuštanja, koje je streaming servis najavio, uglavnom će utjecati na njihov američki ured u Kaliforniji. Oni čine oko 2% sjevernoameričke radne snage.

Netflix je rekao da je gubitak radnih mjesta nastao zbog pada prihoda kompanije.

Streaming servis bori se s egzodusom gledatelja ove godine.

“Ove promjene prvenstveno su potaknute poslovnim potrebama, a ne individualnim učinkom, što ih čini posebno teškim jer se nitko od nas ne želi oprostiti od tako sjajnih kolega”, stoji u priopćenju kompanije.

Nije otkriveno koji će dijelovi poslovanja doživjeti gubitak radnih mjesta, ali Los Angeles Times izvijestio je da su pogođeni kadrovska, komunikacije i odjel sadržaja.

U travnju je streaming div šokirao industriju kada je otkrio da je izgubio 200.000 pretplatnika u prva tri mjeseca 2022. i upozorio da se očekuje da očekuju još dva milijuna u idućem tromjesečju.

Vijest je izazvala rasprodaju od strane ulagača, pri čemu su dionice kompanije pale za 35% u jednom danu. Sada se trguje po cijeni od 190 dolara (152 funte), što je pad od 46% u odnosu na prethodnu premiju.

Iako Netflix ima 220 milijuna pretplatnika na globalnoj razini i ostaje očigledan tržišni lider, posljednjih se godina suočio s žestokom konkurencijom dolaskom konkurentskih platformi kao što su Disney Plus, HBO i Amazonov Prime Video.

U svom prošlomjesečnom izvješću o zaradi, kompanija je također navela da su je pretplatnika koštali rat u Ukrajini i odluka o podizanju cijena u SAD-u.

Samo povlačenje s ruskog tržišta koštalo ih je 700.000 pretplatnika, otkriva se.

Uz smanjenje radnih mjesta, kompanija također smanjuje sadržaj i povlači vlastite kreacije. Ranije u svibnju, u pokušaju smanjenja troškova, otkazali su razvoj animirane serije Pearl, koju je kreirala Meghan Markle.

Neki analitičari kažu da je nakon porasta broja prijava tijekom pandemije, Netflixu ponestalo jednostavnih načina za razvoj poslovanja.

Kompanija kaže da radi na jeftinijem modelu pretplate baziranom na reklamama i također planira suzbiti dijeljenje lozinki koje ih je koštalo 100 milijuna kućanstava.

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku
Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije