Financa
Digitalni poslovni portal

I KPMG će imati svoj metaverse hub

Mnoge su tvrtke spremne uložiti novac u nove tehnologije, a KPMG nije iznimka. Tvrtka je otvorila svoj prvi metaverse hub kako bi pomogla svojim zaposlenicima, kao i klijentima, u potrazi za prilikama za rast u digitalnoj eri.

Tvrtka ulazi u metaverzum s novim hubom za suradnju koje će povezivati ​​zaposlenike, klijente i druge s Web3-em. KPMG ove godine kolektivno ulaže 30 milijuna dolara u Web3, s metaverse hubom kao “predvodnikom”, piše Crobitcoin.

Središte metaverse huba tvrtke bit će usmjereno na obrazovanje, suradnju, obuku, događaje, kao i radionice s Cliffom Justiceom. On je glavni u KPMG-ovom timu za inovacije i rješenja za poduzeća koji tvrtka namjerava proširiti zapošljavanjem dodatnog ljudstva.

Dugoročni cilj KPMG-a je ispitati druge potencijalne slučajeve upotrebe metaverzuma kao što su zdravstvena skrb, maloprodaja, financijske usluge itd.

Što je još važnije, tvrtke će nastaviti istraživati ​​mogućnosti u kripto i Web 3.0 prostoru, zajednički stvarati nove alate itd.

Pandemija Covid-19 potaknula je interes ljudi za metaverzum. Nije iznenađujuće da se povećala želja za metodama koje bi internet učinile realističnijim kako sve više pojedinaca radi online.

KPMG i JPMorgan

Osim KPMG-a, i druge svjetski poznate kompanije i banke shvaćaju važnost metaverzuma.

Prije nekoliko mjeseci JPMorgan je otvorio virtualni ured u Decentralandu koji se temelji na blockchainu. Najveća banka u Sjedinjenim Državama otvorila je virtualni ured nakon što je ovaj sektor označila kao priliku vrijednu 1 milijardu dolara.

Onyx Lounge je dobio ime po internom sustavu plaćanja blockchain banke. Predstavljen je zajedno s izvješćem banke u kojem se detaljno navode vrste poslovnih prilika koje tvrtke mogu očekivati ​​u metaverzumu.

Prema izvješću, Metaverse će se vjerojatno infiltrirati u svaki sektor na neki način u nadolazećim godinama”, a također naglašava da se 54 milijarde dolara već troši na virtualnu robu svake godine – dvostruko više od iznosa na kupnju glazbe.

Štoviše, izvješće navodi da se prosječna cijena virtualnog zemljišta udvostručila sa 6.000 dolara na 12.000 dolara između lipnja i prosinca prošle godine.

Banka je također identificirala navalu pojedinačnih kreatora koji koriste Web3 kako bi unovčili svoj rad na nove načine kao pokretačku snagu novog gospodarstva koje se stvara u metaverzumu.

Sve veće prihvaćanje metaverzuma također je potaknuto interesom poznatih robnih marki, prema JPMorganu. Prošle godine Nike je najavio akviziciju virtualne marke tenisica i kolekcionarskih predmeta RTFKT.

Njegov rival Adidas također je ušao u metaverzum sektor. Udružio se s NFT tvrtkama, uključujući Bored Ape Yacht Club, Gmoney NFT i Punks Comic. Kao što se može vidjeti iz gore navedenih informacija, sve više kompanija ulazi u metaverzum.

Prošlog mjeseca Yahoo je najavio niz aktivnosti povezanih s Metaverseom i NEFT-om u Hong Kongu. Tvrtka će također pokrenuti NFT izložbu pod nazivom The Abyss of Kwun Tong.

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije