Financa
Digitalni poslovni portal

Zašto je važno izgraditi snažan brand?

Upravo digitalni marketing u današnje doba nalazi svoju široku primjenu u raznim industrijama i predstavlja temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora.

U današnjem, turbulentnom, poslovanju nameće se pitanje kako uopće poboljšati prepoznatljivost branda, odnosno kako iskoristiti današnje tehnologije za razvoj uspješnoga branda?

U tom nam smislu digitalni marketing pruža velike mogućnosti koje valja iskoristiti. Upravo digitalni marketing u današnje doba nalazi svoju široku primjenu u raznim industrijama i predstavlja temeljnu stratešku odrednicu poslovanja svih subjekata iz sektora.

Alati digitalnoga marketinga ključni su kada je u pitanju brandiranje, bilo da se radi o osobi, proizvodu i/ili poslovnom subjektu. Obzirom na to da se pojavom internetskog marketinga, prvenstveno društvenih mreža, omogućila dvosmjerna komunikacija i sami potrošači imaju mogućnost sudjelovati u razvoju branda.

Percepcija branda stvara se tako indirektnim putem od strane potrošača koji putem društvenih mreža dijele svoj doživljaj i to zapravo predstavlja garanciju za uspješan razvoj branda. S pozicije agencije koja aktivno radi na izgradnji branda, treba se voditi računa o svim alatima koji pružaju povratnu informaciju od strane korisnika, od sofisticiranih tehnologija do obične jednostavne ankete o zadovoljstvu korisnika čije je provođenje nužno u okviru procesa. Pozitivni rezultati bit će potvrda kako kvalitete tako i branda, piše profitiraj.hr.

Stoga podsjetimo se još jednom prethodne teze koja kaže da je brandiranje proces koji zahtijeva rad i doprinos svih uključenih u bilo kakve aktivnosti poslovnog subjekta jer sama usluga i proizvod branda direktno se prenosi na cjelokupni osjećaj koji pojedinac ima o brandu, koji se samim tim posljedično reflektira i na čitavo poslovanje.

Idealna bi bila situacija u kojoj bi postojao jasan operativni okvir na svim razinama, koordinirane aktivnosti te točno određene snage specijaliziranih stručnjaka koje pridonose cjelokupnom procesu brandiranja i izgradnje sveopće reputacije. No praksa u pravilu nije tako jednostavna i stoga ne treba odustajati niti od malih koraka. Rezultat možda neće biti tako strelovit i učinkovit pri prvim koracima, ali pozitivni efekt na pojedinim i/ili svim razinama zasigurno neće izostati. Ono što je ovdje od izrazitog značaja je – konstanta. Dakle, postaviti jasne ciljeve i plan te prema njima prilagoditi aktivnosti koje će se odraditi. No, imajte na umu da tada ne smijete odustati ukoliko ne vidite instant-rezultate.

Izgradnja branda ne ide preko noći!

U biti, kada pogledamo, izgradnja snažnoga branda temelji se na vrlo jednostavnim i logičkim pretpostavkama:

  • biti dosljedan u komunikaciji o vlastitim temeljnim vrijednostima na svim tržištima
  • ponuditi i promovirati samo najbolji proizvod i uslugu koju imamo
  • osigurati vrhunsku kvalitetu svih popratnih aktivnosti
  • beskompromisno osigurati kvalitetu u cijelome procesnom lancu
  • osigurati zadovoljstvo korisnika na svim razinama
  • osluškivati potrebe korisnika i njihova mišljenja te sukladno istima reagirati kontinuiranim poboljšanjem poslovanja.
Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku
Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije