Financa
Digitalni poslovni portal

Smanjena potrošnja u tekstilnoj industriji

Da su kupci ozbiljno shvatili prijetnju globalne recesije, dokaz je smanjena potrošnja u tekstilnoj industriji. Početkom kolovoza izvršni direktori američkih maloprodajnih divova Walmarta i Targeta bili su prisiljeni uvesti velike popuste i smanjiti ponudu.

Rasprodaja zaliha po niskim cijenama

Američki potrošači zbog inflacije su naglo smanjili kupnju odjeće, što je potaknulo trgovce da snize cijene kako bi se riješili zaliha. Victoria’s Secret, Urban Outfitters i Kohl’s priopćili da ovog tjedna da kupci kupuju samo određene vrste odjevnih predmeta. Iako nisu naveli primjere, primijetili su da će kupci ipak posegnuli za novčanikom ako je cijena bila povoljna.

Bit ćemo vrlo oprezni pri nabavi odjeće za drugu polovinu godine

glavni izvršni direktor Victoria’s Secreta Martin Waters.

Urban Outfitters i Victoria’s Secret izvijestili su da bilježe pad prodaje robnih marki prilagođenih mlađoj publici. PINK linija Victoria’s Secreta, namijenjena tinejdžerima i mladim ženama, zabilježila je slabiju prodaju u drugom tromjesečju od brendova rublja i odjeće za spavanje, prenosi poslovni.hr.

Pad prodaje se već osjeti

Mladi kupci Urban Outfittersa s ‘tanjim’ budžetom odustajali su od kupnje odjeće po punoj cijeni i čekali su “promotivne ponude”, rekao je u utorak izvršni direktor Urbana Richard Hayne. Kohl’s je priopćio da je prodaja odjeća za djecu zabilježila pad u drugom tromjesečju jer je dizajn bio “previše pomodan, nedovoljno bazičan”, dok je prodaja ženske odjeće bila bolja od drugih kategorija.

Victorias Secret trgovina - ilustracija
Victorias Secret trgovina – ilustracija

Izvršna direktorica Kohl’sa Michelle Gass naglasila je poremećaje u nabavi koji su izazvali kaos u rasporedu plasmana odjeće. I u Walmartu i u Targetu navode da teško prodaju odjeću koja je stigla s nekoliko sezona zakašnjenja, pa su odlučili agresivno sniziti cijene.

Svijetla točka prodaje bila je moderna ženska odjeća, dodaju u Targetu. Analitičarka Jane Hali and Associatesa Jessica Ramírez rekla je da je primijetila velika sniženja robnih marki Gap i Old Navy, dok je skuplja marka elegantne uredske odjeće Banana Republic uspjela prodati više odjevnih predmeta po redovnoj cijeni. I Macy’s i Kohl’s ističu solidnu potražnju za elegantnom i radnom odjećom, navodi Reuters.

Slični trendovi se očekuju i u Europi na jesen.

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije