Financa
Digitalni poslovni portal

Izgradnja savršene infrastrukture za vašu tvrtku korištenjem metode 6 P

Jeste li se ikada zapitali zašto neka poduzeća napreduju dok druga propadaju ili zašto su neki poduzetnici uspješni, a mnogi nisu? Zašto neke tvrtke prodaju za maksimalnu vrijednost, neke prodaju u bescjenje, a neke uopće ne prodaju?

Jeste li se ikada zapitali zašto neka poduzeća napreduju dok druga propadaju ili zašto su neki poduzetnici uspješni, a mnogi nisu? Zašto neke tvrtke prodaju za maksimalnu vrijednost, neke prodaju u bescjenje, a neke uopće ne prodaju?

U posljednjih 20 i više godina moji su me klijenti pitali sve gore navedeno. Mnogi od njih očekuju da dam razne složene odgovore. Prilično su iznenađeni kad jednostavno kažem: “Da, znam odgovor i nije komplicirano, zapravo je vrlo jednostavno!“, piše Michelle Seiler Tucker za INC.

Kao 22-godišnja veteranka u industriji spajanja i preuzimanja, prodala sam tvrtke u gotovo svim vertikalama i mogu vas uvjeriti da su, iako industrije imaju svoje nijanse, problemi i pogreške koje se čine obično isti. Često je nedostatak znanja ono što vlasnike tvrtki dovodi u probleme. Većinu vremena, međutim, izostanak provedbe uzrokuje nedostatak uspjeha.

Michelle Seiler Tucker

Uvijek govorim svojim klijentima da nedostatak profita, nedostatak uspjeha i nedostatak velikog otkupa nikada nije problem, to je simptom nedjelovanja prema metodi Seiler Tucker Six P (šest P). Šest P su temelj poslovanja, to je vaša infrastruktura. To je ono što vam omogućuje da izgradite održiv, skalabilan, i posao koji se može prodati. Kada kupujete, gradite ili date izgraditi kuću, siguran sam da osiguravate postojanje čvrstih temelja da prebrodite sve oluje koje vam se mogu dogoditi kako biste vi i vaša obitelj bili sigurni. Isto vrijedi i za posao, šest P će vam pomoći prebroditi sve financijske oluje na koje možete naići na putu i dramatično će povećati vaš uspjeh da postanete bogati.

20 posto šanse

Prema Steveu Forbesu, 80 posto tvrtki na tržištu nikada se neće prodati, što vlasnicima tvrtki daje manje od 20 posto šanse za uspješnu prodaju tvrtke (ako su namjeravali prodati svoj posao). Glavni razlog zašto se tvrtke ne prodaju je nedostatak infrastrukture.

Na temelju mog iskustva, vlasnici tvrtki ne planiraju neuspjeh, već neuspješno planiraju. Većina vlasnika tvrtki sebi je izgradila slavljeni posao u kojem idu na posao svaki dan, umjesto da izgradi posao koji radi za njih. Ako vaš automobil loše radi, obično ne radi na svih šest cilindara. Isto vrijedi i za vaše poslovanje.

Morate voditi svoju tvrtku na svih šest cilindara. Drugim riječima, na svim Seiler Tucker Six P.

Ako jedno od šest P nedostaje i/ili nije usklađen, tada će posao poslovati nedovoljno, usporeno i nedostajat će profita.

O metodi šest P može se detaljno pisati. Međutim, kako biste probudili apetit i izmjerili uspjeh ili neuspjeh svoje tvrtke, ocijenite svoje poslovanje na ljestvici od jedan do pet, pri čemu je jedan najgore, a pet najbolje, sa svakim od šest P.

Šest P

People (Ljudi): Imate li prave ljude na pravim mjestima? Imate li menadžerski tim, može li posao bez vas?

Product (Proizvod): Je li vaš proizvod, usluga ili industrija u usponu ili na izlazu? Na primjer, posjedujete li tvrtku poput Amazona u najbolji ste godinama? Ili posjedujete tvrtku poput Blockbustera i uskoro ćete propasti? Imate li najmanje tri do pet podudarnih izvora prihoda?

Processes (Procesi): Jesu li vaši procesi dizajnirani imajući na umu korisničko iskustvo ili se temelje na vašem vlastitom planu? Stvarate li “wow iskustvo” za svoje klijente? Ima li svaki odjel priručnike o politici i postupcima ?

Proprietary (Vlasnička pitanja): Jeste li dobro brendirani, imate zaštitne znakove, patente, ugovore o prijenosu, baze podataka, sass komponentu, ponavljajući model pretplate, podršku slavnih osoba, digitalne nekretnine itd.?

Patrons (Pokrovitelji): Imate li lojalnu bazu klijenata koji će se potruditi kupiti vaše proizvode/usluge? Imate li koncentraciju kupaca gdje 80 posto vašeg prihoda dolazi od 20 posto vaših klijenata? Ili imate diversifikaciju kupaca? Stare li vaši klijenti i treba li ih zamijeniti novijim generacijama?

Profits (Dobit): posluje li vaša tvrtka s najvećim profitnim maržama u vašoj industriji? Ostvarujete li dobit ili gubite novac? Imate li barem godinu dana obrtnih sredstava na štednji?

Ako svoju tvrtku izgradite sa solidnom infrastrukturom koristeći ST Six P’s, vaša će tvrtka prerasti u održivu, skalabilnu, profitabilnu i imovinu koja se može prodati. Uvijek kažem svojim klijentima da je metoda: “Potpuno otporna na metke, pa ju pokušajte primijeniti!”

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku
Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije