Financa
Digitalni poslovni portal

- OGLAS -

Kako Ikea, Walmart i drugi pokušavaju ponovno pridobiti kupce uplašene inflacijom?

Uz inflaciju koja je još uvijek na vidiku, trgovci sve više traže načine kako navesti kupce da ponovno kupuju. Kupci sada paze da ne kupuju nepotrebno, a prodavači vide programe vjernosti kao jedan od načina da ih vrate.

Procter & Gamble, vlasnik mnogih robnih marki za kućanstvo kao što su Tide, Ariel, Fairy, nedavno je upozorio da potrošači počinju smanjivati ​​svoju potrošnju kako raste zabrinutost oko inflacije.

Uz inflaciju koja je još uvijek na vidiku, trgovci sve više traže načine kako navesti kupce da ponovno kupuju. Kupci sada paze da ne kupuju nepotrebno, a prodavači vide programe vjernosti kao jedan od načina da ih vrate. Bilo da nude nove ili unapređuju postojeće, svima su zajednički popusti, novčani bonusi i drugi poticaji,prenosi bonitet.

Što Ikea, Walmart rade…?

Prema Inc.com, Ikea je najavila da će dodati nove pogodnosti svom besplatnom programu vjernosti, Ikea Family. Uz postojeće pogodnosti, poput povremenih rasprodaja i besplatnih radionica, program vjernosti sada će kupcima nuditi 5 posto popusta na kupnju u kvalificiranoj trgovini.

U kolovozu je tvrtka za mirise i njegu tijela Bath and Body Works sa sjedištem u Ohiju pokrenula svoj besplatni program vjernosti, My Bath & Body Works Rewards, širom zemlje. Uz povlastice poput rođendanskog dara, ekskluzivnih novih proizvoda, program će kupcima dati besplatan proizvod u vrijednosti do 16,50 USD na svakih potrošenih 100 USD.

Inc.com piše da je možda najznačajniji Walmartov nedavni prodor u ovaj svijet kupaca. U kolovozu je korporacija pokrenula Walmart+, besplatni program za koji trgovac kaže da će “ponuditi paket pogodnosti i usluga koje su dodatne za [njegove] članove.” Te pogodnosti uključuju nagrade za povrat novca koje se mogu primijeniti na buduće kupnje. Kupci mogu koristiti Walmart+ online ili u trgovini pomoću aplikacije Walmart.

Važniji nego ikada

Programi vjernosti postali su sve popularniji među američkim kupcima. Prema istraživanju koje je proveo LendingTree među 2082 potrošača u SAD-u, 52 posto kupaca troši više kada su članovi programa vjernosti, a 50 posto kupaca kaže da su programi vjernosti “važniji nego ikada” jer su suočeni s inflatornim pritiscima.

Uber je umjesto besplatnog programa uveo ‘članarinu’

U anketi koju je proveo Mastercard među korisnicima novih digitalnih plaćanja ima i onih koji koriste bodove iz programa vjernosti. Troje od 10 ispitanika nije koristilo tradicionalne valute u nekim transakcijama — na primjer, plaćali su bodovima programa vjernosti, pokazalo je istraživanje.

Međutim, ne slijede sve tvrtke ovaj val. Uber je objavio da 1. studenog ukida svoj besplatni program vjernosti Uber Rewards i uvodi plaćeni program vjernosti. Članski program Uber One košta 10 USD mjesečno i dolazi s pogodnostima kao što su besplatna Uber Eats dostava i 5% popusta na vožnje od najbolje ocijenjenih Uber vozača.

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku
Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije