Financa
Digitalni poslovni portal

- OGLAS -

3 načina na koje inflacija šteti vašim zaposlenicima

Studija provedena na radnim mjestima otkriva s čime se zaposlenici trenutno suočavaju i što menadžeri mogu učiniti da im pomognu.

Kako se bliži kraj godine, poslodavci odlučuju kako restrukturirati beneficije i politiku radnog mjesta kako bi se pripremili za vjerojatnu recesiju. Uz stabilnu inflaciju i temeljni indeks cijena koji doseže najviše razine u četiri desetljeća, potrošači osjećaju najveći teret  – od povećanja troškova života do otpuštanja.

Prema anketi Wall Street Journala provedenoj u listopadu, ekonomisti procjenjuju da je vjerojatnost recesije u sljedećih 12 mjeseci 63%. Odnosu na 49% u anketi provedenoj u srpnju. Uz sve veću vjerojatnost ekonomskog pada, zaposlenici imaju pravo biti zabrinuti, piše Inc.

Pomoću nedavno objavljenog Wonolovog izvješća “Stanje financijskog zdravlja današnje radne snage”, lakše je razumjeti kako mogućnost nadolazeće recesije utječe na radnike. Studija je ispitala 1000 korporativnih radnika i 1000 neovisnih radnika diljem SAD. Otkrili su što je to što korporativne zaposlenike najviše brine u ovom nestabilnom gospodarskom vremenu i na koji način poslodavci mogu pomoći.

Briga oko financija

Četvrtina zaposlenih u poduzećima brine o svom financijskom zdravlju ako u sljedećoj godini dođe do recesije. Gotovo polovica (42%) živi od plaće do plaće. Nadalje, otprilike trećina korporativnih radnika propustila je plaćanje svog telefonskog računa (34%); računa za kreditnu karticu (34%) ili računa za režije (32%) u prošloj godini jer si to nisu mogli priuštiti. Da stvar bude gora, dok su gotovo svi (92%) zaposlenici u poduzećima rekli da su im računi porasli u posljednjih šest mjeseci, samo 41% je dobilo povišicu ili povećanje troškova života.

Ova financijska zabrinutost dovela je do toga da 28% korporativnih radnika, uz svoje redovne, pronađu i dodatni posao ili poslove. Najveća je vjerojatnost da će tako postupiti Generacija Z (44%). Slijede ih Milenijalci (32%), Generacija X (15%) i Baby Boomers (15%).

Iako proračuni tvrtki možda ne dopuštaju povišice i bonuse kao što su to činili u prošlosti, još uvijek postoje načini da se podrži financijsko zdravlje zaposlenika. Financijske beneficije koje pomažu zaposlenicima da odluče kako početi štedjeti za mirovinu, ulažući svoj novac kada je to moguće ili čak planirajući proračun za plaćanje računa može uvelike doprinijeti poboljšanju financijskog zdravlja zaposlenika.

Yong Kim, CEO tvrtke Wonolo

Na udaru su i mentalno i fizičko zdravlje

Četvrtina zaposlenika također smatra da njihov posao negativno utječe na njihovo fizičko i mentalno zdravlje. 19% smatra da negativno utječe samo na njihovo mentalno zdravlje. Zapravo, mnogi su zaposlenici toliko zabrinuti za novac da su zaboravili rutinske posjete liječniku (40%); posjete zubaru (41%); podršku mentalnog zdravlja (31%) i hitne posjete zdravstvenoj službi (28%) jer su se bojali dodatnih troškova.

Kada monetarni strahovi počnu ulaziti u osobne živote zaposlenika, postoji kritična potreba da poslodavci nešto poduzmu. Pokazivanje jasne podrške zaposlenicima u osiguravanju njihovog uspjeha na poslu i izvan njega bit će glavna razlika za zaposlenike koji traže novu ulogu u nadolazećim mjesecima.

Yong Kim, CEO tvrtke Wonolo

Tri glavna područja za koja su korporativni radnici, koji su izjavili da njihov posao negativno utječe na njihovo mentalno ili fizičko zdravlje, rekli da bi im pomogla su:

  • Određeni dani mentalnog zdravlja (76%)
  • Zapošljavanje više radnika kako bi se smanjilo opterećenje (72%)
  • Veća fleksibilnost u radnom vremenu (71%)

Smanjena fleksibilnost remeti ravnotežu između posla i privatnog života

Govoreći o većoj fleksibilnosti, više od polovice (54%) korporativnih radnika izjavilo je da je dobivaju manje. Većina njih kaže da moraju svaki radni dan biti u uredima.

Pružanje fleksibilnosti zaposlenicima u ovom trenutnom okruženju ključno je ne samo za njihovu ravnotežu između poslovnog i privatnog života, već i za produktivnost, financijsko zdravlje i mentalno zdravlje.

Yong Kim, CEO tvrtke Wonolo

Povratak na pred pandemijski način rada uzrokovao je da mnogi zaposlenici u poduzećima propuštaju važne životne trenutke; poput rođendana, obiteljskih odmora, dječjih sportskih igara ili priredbi, kao i vjenčanja i sprovoda.

Kako se vjerojatnost recesije povećava, pojavljuje se kritična potreba da poslodavci uvedu politike koje će pomoći njihovim zaposlenicima. Pomoći im da postignu veću financijsku dobrobit, mentalno/fizičko zdravlje i fleksibilnost.

Pretplatite se na naše obavijesti
Prijavite se ovdje kako biste primali najnovije vijesti, ažuriranja izravno na Vaš email.
Možete se odjaviti u bilo kojem trenutku
Možda Vam se sviđa

Ova web stranica koristi kolačiće za poboljšanje vašeg iskustva. Pretpostavit ćemo da ste u redu s tim, ali možete odbiti ako želite. Prihvati Opširnije