Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

3 stvari koje poslodavci nikako ne vole

Prema istraživanju koje je provedeno u siječnju 2024. godine na stranici za poslove Monster, većina ljudi, njih čak 95%, namjerava potražiti novi posao ove godine. Mnogi očekuju da će to biti izazovno. Više od polovice, 68% njih, smatra da će biti teško pronaći posao s obzirom na stanje ekonomije.

Iako pronalaženje radnih prilika može biti izazovno, postoje načini i obrasci ponašanja koji to mogu učiniti još težim, prenosi Poslovni.

“Postoji nešto što se zove ponašanje koje traži validaciju, poznato i kao očaj”, kaže Lindsay Mustain, bivša regruterka iz Amazona i trenutna izvršna direktorica tvrtke za savjetovanje u karijeri Talent Paradigm.

Dodaje da “to je energija ‘odaberite mene’ koja zapravo odbija od vas prilike za pronalaskom posla.” Evo i kako to ponašanje izbjeći.

Nemojte se prijavljivati u istu tvrtku iznova i iznova

Prvo, izbjegavajte prijavljivanje na poslove u istoj tvrtki iznova i iznova, pogotovo u kratkom vremenskom razdoblju.

Ako Mustain vidi da “ste se prijavili 20 puta u posljednje dvije godine, a nikada vas nismo zaposlili”, kaže da je to crvena zastava. Odmah pomisli: “nešto nije u redu s tim kandidatom ako ga do ovog trenutka nismo zaposlili.”

Bez obzira na to koliko biste mogli odgovarati poslu, regruter vjerojatno neće uložiti vrijeme u daljnje istraživanje vaše kandidature.

“To je jedan od načina zbog kojeg možete zapravo završiti na crnoj listi”, kaže ona. Pokušajte ograničiti svoje interne prijave na maksimalno pet uloga koje se usko podudaraju s vašim profilom u tvrtki.

Nemojte koristiti “otvoren za posao” oznaku na LinkedInu

Još jedna crvena zastava za regrutera je i oznaka “otvoren za posao” na LinkedInu.

Samim postavljanjem te oznake na stranici, “već znamo da vam nešto treba”, kaže Mustain. To znači da možda niste toliko izbirljivi kada su u pitanju poslovne prilike, da možda ne razvijate karijeru na primjeren način koji vam pomaže izgrađivati vještine i napredovati.

“Ne ostavljate dojam visokokvalitetnog kandidata”, kaže ona. Osim toga, mijenja dinamiku u razgovoru s menadžerom za zapošljavanje. Zbog toga vas oni ni ne pokušavaju uvjeriti u sjajnu poslovnu priliku jer vas žele u tvrtki. Umjesto toga, vi pokušavate njih uvjeriti da vas uzmu u obzir.

Nolan Church, izvršni direktor tržišta talenata Continuum i bivši regruter iz Googlea, slaže se. Korištenje te oznake zapravo odaje očaj. “To je kao traženje milostinje na ulici”, kaže Mustain.

Nemojte biti “vrlo ranjeni i povrijeđeni” na društvenim mrežama

Konačno, ako ste nezaposleni, nemojte objavljivati svoj status nezaposlenosti na društvenim mrežama , pogotovo ako to činite jer ste povrijeđeni. Mustain daje i primjer takve objave:

“Upravo sam dobio otkaz i imam dvoje djece kod kuće i stvarno mi je potreban novi posao, odmah ako je moguće. Ako biste mogli molim vas upoznati me s bilo kojom osobom koju poznajete koja ima moguću otvorenu poziciju, bila bih vam zahvalna.”

Iako tužno i uzrokuje suosjećanje, ljudi koji objavljuju takve statuse “prikazuju se vrlo ranjeni i povrijeđeni”, kaže ona. “Krvare na društvenim mrežama.” Na kraju krajeva, pokazuju slabost na sličan način kao i ljudi koji uključuju “otvoren za posao” oznaku na svojim LinkedIn profilima

Umjesto toga, ako ste dobili otkaz i želite signalizirati svijetu da tražite nove prilike, pokušajte situaciju predstaviti kao novi početak ili priliku za rast te podijelite konkretni primjeri vaših prošlih doprinosa i uspjeha. Također možete podijeliti ono što ste naučili i kako su vaša iskustva opremila vas za buduće izazove. Sve to “pokazuje prilagodljivost i proaktivan stav prema potencijalnim poslodavcima”, kaže ona.

Zapamtite, “ne trebate bilo koji posao”, kaže Mustain. “Želite dobar posao.”

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno