U svibnju 2020. izvršni direktor Airbnba Brian Chesky napisao je emotivno pismo u kojem je najavio otkaze za 1900 zaposlenika. Napisao je tada da otkazi nisu njihova krivica, već je svijet udarila “najmučnija kriza naših života”, zbog koje su ljudi prestali putovati i što je utjecalo na poslovanje kompanije.
Oko dvije godine nakon otkaza, situacija je potpuno drukčija jer su se ljudi, nakon svih zatvaranja, izolacija i karantena, zaželjeli putovanja, iako niti sada nisu idealni uvjeti jer svijetu prijeti recesijaRecesija (engl. recession) predstavlja povremena usporavanja..., a mogućnost novog globalnog rata ne želimo niti spominjati.
Iz ove kompanije tako su objavili rekordne brojke za drugi ovogodišnji kvartal tijekom kojeg su korisnici putem njihove platforme rezervirali skoro 104 milijuna noćenja i iskustava. U razdoblju od travnja do lipnja rezervacije su porasle za 25 posto u odnosu na prošlu godinu te 24 posto u odnosu na 2019. godinu. Porast rezervacija, naravno, utjecao je i na prihode kompanije koji su porasli za 58 posto te su premašili dvije milijarde dolara, uz profit od skoro 380 milijuna dolara.
Također, podaci pokazuju i da raste popularnost dugoročnog smještaja, što je direktna posljedica udaljenog rada jer sada ljudi unajmljuju smještaj kako bi iz tih kuća ili stanova neko vrijeme radili. Gotovo polovica rezervacija tako se odnosi na vrijeme od jednog tjedna ili duže.
Tijekom objave rezultata, iz kompanije su poručili investitorima da su spremni za nadolazeću situaciju i ekonomske probleme. “Airbnb osnovan je tijekom recesije”, podsjetio je tijekom konferencijskog poziva s analitičarima Chesky. Smatra kako će se, u slučaju krize, mnogi početi s iznajmljivanjem smještaja, što je za njih velika prilika.
Izvor: Zimo