Petak, 20 rujna, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Airbnb – u ljetnim mjesecima manje globalnih rezervacija

SAD platforma za rezervaciju smještaja Airbnb izvijestila je o blažem rastu prihoda u drugom tromjesečju. Upozorivši i da rezervacije za ljetne mjesece signaliziraju pojačani oprez građana u okruženju ekonomske neizvjesnosti.

U razdoblju od travnja do lipnja Airbnb-jev prihod porastao je 11 posto, na 2,75 milijardi dolara. U prva tri ovogodišnja mjeseca njegov rast bio je veći za 18 posto. Neto dobit iznosila je 555 milijuna dolara i bila je manja za 14,6 posto nego lani zbog većih poreznih obaveza, stoji u poslovnom izvješću.

Bruto vrijednost rezervacija porasla je za 11 posto, na 21,2 milijarde dolara. Rezervacije su uvećane za devet posto, na 125,1 milijun. Najsnažniji rast ostvaren je u Latinskoj Americi i na Pacifiku, za 17 odnosno za 19 posto. U regiji koja obuhvaća Europu, Bliski istok i Afriku (EMEA) zadržale su se na razini prošlog proljeća.

Prosječni prihod po noćenju porastao je oko dva posto, na 169,53 dolara, nešto slabije nego na početku godine.

Većinu rezerviranih noćenja u EMEA-i činila su domaća i putovanja unutar regije. Uz kontinuirano snažan rast u skupini destinacija izvan urbanih središta i grupnih putovanja i dvostruko više rezervacija u pariškoj regiji nego lani, zbog Olimpijskih igara.

U ljetnom tromjesečju, kompanija očekuje prihod u rasponu od 3,67 milijardi do 3,75 milijarde dolara. Veći za osam do deset posto nego lani, kada se uključi “blago nepovoljan” utjecaj valutnih tečajeva. Rast rezervacija trebao bi ponovo usporiti, uz kraće razdoblje između datuma rezervacije i dolaska gostiju i naznake slabije potražnje u SAD-u.

Kraći vremenski razmak između rezervacije smještaja i dolaska gostiju važan je pokazatelj u sektoru jer potencijalno signalizira odgodu putovanja, pojačanu nesigurnost i opreznu potrošnju.

Putovanja unutar Sjedinjenih Država bilježe silazni trend od početka godine, navode Financije.hr. Budući da sve više građana strahuje za gospodarstvo i pokazuje suzdržanost u potrošnji na putovanja.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno