Zahvaljujući snažnoj potražnji u drugom kvartalu za širokim spektrom proizvoda koji nudi Amazon, porasla je prodaja. Od brze isporuke za Prime ponude do oglasa. To je potaknulo ogroman skok dobiti u odnosu na prošlu godinu.
Prodaja je porasla 11% na 134,4 milijarde dolara. To je povećanje u odnosu na 121,2 milijarde dolara u drugom kvartalu 2022. Broj je premašio predviđanja analitičara od 131,4 milijarde dolara prihoda, piše CNN.
Dionice su porasle gotovo 10% u trgovanju izvan radnog vremena. Amazonove dionice porasle su 52%. Jedna je od nekolicine tehnoloških dionica koje su pomogle da se tržište poveća ove godine.
Dobit tvrtke naglo je skočila u odnosu na ovaj kvartal prošle godine. Njegov neto prihod iznosio je 6,7 milijardi dolara u drugom kvartalu, u usporedbi s neto gubitkom od 2 milijarde dolara u drugom kvartalu 2022. Nadmašio je predviđanja analitičara Refinitiva od 3,592 milijarde dolara zarade.
Ulagači su pomno pratili potrošnju kupaca i na cloud tržištima i na maloprodajnim tržištima
Što se tiče maloprodaje, izvršni direktor Andy Jassy rekao je u izjavi da je tvrtka uspjela uštedjeti vrijeme i troškove isporuke.
Osim toga, Amazon Web Services je dugo bio izvor prihoda za tvrtku. U prošlom kvartalu prodaja tog segmenta porasla je 16%. Dogodilo se to nakon razdoblja usporenog rasta jer su korisnici cloud usluga bili zabrinuti za zdravlje gospodarstva. Prodaja AWS-a u ovom je kvartalu porasla za 12%.
U izjavi, Jassy je rekla da je mnoštvo generativnih izdanja umjetne inteligencije omogućilo njegovom cloud poslu da ostane vodeći. Natječe se s Googleom i Microsoftom. Jassy je također dodao da se rast AWS-a “stabilizirao”.
Iako velika oklada na umjetnu inteligenciju još nije dovela do bržih dobitaka za AWS, tehnološki je div optimističan u pogledu svoje budućnosti, eksperimentirajući i s iskustvom kupnje putem e-trgovine. Radi na korištenju umjetne inteligencije za sažimanje povratnih informacija kupaca o proizvodima na web mjestu.
Jassy je dodao kako postoji stalna “snažna potražnja” za Amazonovim uslugama oglašavanja. Oglašavanje je skočilo 22% na 10,7 milijardi dolara.
Nastavili smo snižavati svoje troškove za pružanje usluge u našoj mreži isporuka, dok smo također pružali Prime klijentima najbrže brzine isporuke koje smo ikada zabilježili.
Amazon je rekao da očekuje da će njegova prodaja u trećem kvartalu porasti između 9% i 13% u usporedbi s istim kvartalom prošle godine.