Subota, 23 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Amerikanci su tijekom blagdana potrošili 222 milijarde dolara na internetsku kupovinu

Amerikanci su tijekom blagdanske sezone pojačali svoju online kupnju, potrošivši rekordnih 222 milijarde dolara na elektroniku, igračke i druge artikle. Podaci su dodatni dokazi da Amerikanci još uvijek agresivno troše. Unatoč tome što su anketarima rekli da im trenutna gospodarska klima ne ide u prilog.

Adobe je ranije izvijestio da su kupci samo tijekom Cyber ​​​​ponedjeljka potrošili rekordnih 12,4 milijarde dolara na online kupovinu, prenosi capital.

Kako bi privukli potrošače, trgovci su se oslanjali na promocije. Adobe je rekao da su popusti za online kupnju dosegnuli rekordne vrijednosti ove blagdanske sezone, dosegnuvši vrhunac od 31 posto popusta na elektroniku, u usporedbi s 25 posto u 2022. Popusti na igračke dosegnuli su vrhunac od 28 posto (u usporedbi s 34 posto u 2022.), dok je odjeća dosegla vrhunac od 24 posto (u usporedbi s 19 posto u 2022.).

Potrošači su se također oslanjali na kratkoročno financiranje. “Kupi sada, plati kasnije” (BNPL) porastao je za 14 posto u odnosu na prošlu godinu na rekordnih 16,6 milijardi dolara.

Internetske cijene pale su 5,3 posto na godišnjoj razini u prosincu, prema Adobeu. To znači da je povećanje potrošnje ove blagdanske sezone potaknuto rastućom potražnjom, a ne fluktuacijama cijena

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno