Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Coca-Cola povlači Spiced samo šest mjeseci nakon lansiranja

Coca-Cola obustavlja proizvodnju okusa Spiced samo šest mjeseci nakon lansiranja, što označava neuspješan pokušaj privlačenja mlađih potrošača.

Coca-Cola je u izjavi naglasila da kontinuirano prati želje potrošača i prilagođava svoje okuse njihovim preferencijama.

Glasnogovornik je izjavio da će Coca-Cola Spiced biti povučena kako bi 2025. predstavili novi, zanimljiv okus.

Iako je Spiced bio promoviran kao stalni okus, njegov brzi nestanak iznenađuje. Coca-Cola nije otkrila točan razlog povlačenja, no slaba prepoznatljivost i zbunjujući okus vjerojatno su utjecali na lošu prodaju.

Spiced je lansiran u veljači uz veliku marketinšku kampanju, kombinirajući klasični okus Cole s blagim notama maline, prenosi Seebiz.

Spiced je osmišljen za privlačenje Gen-Z publike koja preferira intenzivnije okuse, dok su manji brendovi poput Olipopa i Poppija inovirali u toj niši.

Posljednjih godina tvrtka je uvela razne limitirane okuse, uključujući varijante poput Oreo, Dreamworld, Starlight i Byte, te suradnju s DJ Marshmellom.

Ova pića pripadala su Coca-Colinoj eksperimentalnoj liniji Creations, usmjerenoj na mlađu publiku. Duane Sanford je za CNN istaknuo da je Spiced mogao ostati nezapažen među tim limitiranim ponudama.

Planirali su da Spiced postane trajni proizvod, jer je istraživanje pokazalo veću zainteresiranost za začinjene okuse. Malina je 2022. godine odabrana više od 5 milijuna puta na Freestyle aparatima, prema Sue Lynne Cha, potpredsjednici marketinga.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno