Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

David Beckham međunarodni brend ambasador za Alibabu

Nogometna zvijezda David Beckham promovirat će Alibabinu međunarodnu platformu za e-trgovinu, AliExpress. Najveće je to globalno partnerstvo do sada, objavila je poslovna jedinica u ponedjeljak.

Dogovor dolazi u kontekstu brze globalne ekspanzije kineskog rivala PDD Holdingsa Temu i online modnog startupa Shein. Pri čemu se prvi također reklamirao na Super Bowlu kako bi pridobio pažnju kod kupaca u SAD-u.

AliExpress nije otkrio koliko je Beckhamu platio da bude globalni ambasador brenda. Pridružili su se nekoliko kineskih kompanija u sponzoriranju UEFA-inog europskog nogometnog prvenstva koje počinje sredinom lipnja.

“AliExpress ulaže milijune eura u popuste, ponude i angažman tijekom igara”, rekla je tvrtka u izjavi. Dodali su da planirane promocije uključuju priliku za korisnike aplikacije AliExpress da osvoje ulaznice za utakmice.

“AliExpress pomaže navijačima da se još više približe UEFA EURO 2024™ ovog ljeta. Nudi im sjajne nagrade dok se radnja odvija na terenu”, rekao je Beckham u svojoj jedinoj izjavi u priopćenju za javnost.

Beckhamova tvrtka, DRJB Holdings, rekla je u svom posljednjem dostupnom izvješću da je ostvarila prihod od 72,6 milijuna funti (92,5 milijuna dolara) u 2022. godini.

Alibabin međunarodni e-trgovinski posao, koji uključuje AliExpress, zove se Alibaba International Digital Commerce Group.

Prodaja međunarodne jedinice porasla je za 45% na godišnjoj razini u prva tri mjeseca 2024. na 27,45 milijardi juana (3,79 milijardi USD). To je u suprotnosti s rastom prihoda od 4% u tom razdoblju od Taobaoa i Tmall grupe usmjerenih na Kinu na 93,22 milijarde juana, prema Alibabi.

Međutim, međunarodna poslovna jedinica izvijestila je o povećanju gubitaka na 4,1 milijardu juana. U usporedbi s 2,2 milijarde juana godinu ranije, piše CNBC.

Agresivna ulaganja na Bliskom istoku

Tvrtka je “agresivno ulagala” na Bliskom istoku i drugim tržištima u razvoju u prva tri mjeseca ove godine. Rekao je to Jiang Fan, supredsjedavajući i izvršni direktor međunarodne jedinice, u izvještaju o zaradi ranije ovog mjeseca.

AliExpress je rekao da je 2022. potrošio oko 7 milijuna dolara u Južnoj Koreji kako bi privukao lokalne potrošače nižim cijenama proizvoda. Prošle godine AliExpress je potpisao ugovor s glumcem Donom Leejem kao svojim prvim ambasadorom brenda u Južnoj Koreji.

Druge tvrtke sa sjedištem u Kini također su povećale svoje napore za širenje u inozemstvo usred usporavanja rasta kod kuće.

Kineski sponzori UEFA Eura 2024. uključuju Alipay, podružnicu Alibabe, tvrtku za električne automobile BYD, brend kućanskih uređaja Hisense i tvrtku za pametne telefone Vivo.

Hisense je postao prvi kineski sponzor europskog prvenstva 2016. Tri druge kineske tvrtke naknadno su potpisale partnerstvo za igre 2020.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno