Disney se možda suočio s više pitanja nego bilo koji drugi veliki medijski konglomerat za svoje kvartalno izvješće o zaradi. S aktivistskim investitorom Nelsonom Peltzom koji tiho planira svoj sljedeći potez, a zabrinutost Wall Streeta dotiče gotovo svaki dio poslovanja, od gubitničkog streaminga do dugo naprednih, ali sada posrnulih linearnih TV kanala.
Izvješće o zaradi pokazalo se mješovitim. Neki rezultati pokazali su razloga za optimizam. Ali dugoročne će zabrinutosti nastavit mučiti Disney sve dok se ne uspostavi plan nasljeđivanja za Boba Igera i dok tvrtka ne odluči o dugoročnim planovima za ESPN. Kao i hoće li prodati druge dijelove svog poslovanja, piše Forbes.
Obraćajući se investitorima tijekom konferencijskog poziva, Iger ih je pokušao uvjeriti da, iako tvrtka zna da ima posla, ide u pravom smjeru.
Rezultati u ovom kvartalu dovoljno govore o temeljnoj snazi naše tvrtke i izuzetnoj količini posla koji smo obavili u protekloj godini. Naša nova struktura također nam je omogućila da značajno poboljšamo njihovu učinkovitost, posebno u strujanju, gdje smo stvorili jedinstveniji, kohezivniji, visoko koordinirani pristup marketingu, cijenama i programiranju. To nam je pomoglo poboljšati operativne rezultate naših kombiniranih streaming poslova za približno 1,4 milijarde dolara od fiskalne 2022. do fiskalne 2023. I dalje smo uvjereni da ćemo postići profitabilnost u četvrtom tromjesečju fiskalne 2024.
Iger je također primijetio da je tvrtka ove godine smanjila troškove za 7,5 milijardi dolara. Mnogo više od 5,5 milijardi dolara koliko je planirao Disney. Vršitelj dužnosti glavnog financijskog direktora Kevin Lansberry rekao je da je više od 8000 uloga eliminirano u cijeloj tvrtki. Trenutačno Disney ne planira dodatna velika smanjenja radnih mjesta, rekao je.
Disney+ povećao broj pretplatnika, Disney+ Hotstar ih smanjio
Velika briga za tradicionalne medijske tvrtke bila je sposobnost da ostvare profit u streamingu. Tvrtka ali i njezini konkurenti Paramount i Comcast bore se s gubicima u streamingu. Dok se Warner Bros. Discovery u četvrtom kvartalu hvalio s upravljanjem dobitkom od 111 milijuna dolara.
Iger je rekao da Disney predviđa da će streaming postići profitabilnost u četvrtom fiskalnom kvartalu sljedeće godine, iako je upozorio da napredak neće biti vidljiv iz kvartala u kvartal. Pokretanje nove oglasne razine na međunarodnoj razini, povećanja cijena uvedena ranije ove godine za osnovni Disney+ i stalni rast broja pretplatnika potaknut će očekivanu profitabilnost. Disney+ pretplate podržane oglasima porasle su za 2 milijuna u kvartalu.
Ali broj pretplatnika na indijsku verziju, Disney+ Hotstar, nastavio je padati. Iako sporije nego u prethodna dva kvartala. Hotstar je pao s 40,4 milijuna na 37,6 milijuna pretplatnika. Što je pad od 7% – ni približno tako loš kao pad od 24% u prethodnom kvartalu.
Do pada je došlo kada je Hotstar izgubio prava na streaming popularne kriket lige. Disney mora donijeti odluke o svojoj budućoj strategiji u Indiji.
Hulu postaje Disneyjevo vlasništvo
Tvrtka je ranije ovog mjeseca rekao da će kupiti Comcastov udio od 33% u Huluu. Na taj će način preuzeti ukupno vlasništvo nad platformom. Iger je govorio o potencijalu usluge, koja je zabilježila blagi porast za kombinirane pretplatnike samo na streaming i Hulu-plus-TV uživo, na 48,5 milijuna.
Beta aplikacija Hulu-Disney+ pokrenut će se u prosincu, rekao je Iger.