Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Facebook ostaje mreža za sve: Fokus na mlade i AI

Facebook se već godinama suočava s istim problemom – njegova korisnička baza stari, dok mlađe generacije ne nalaze dovoljno interesa za ovu platformu. Iako je Meta proteklih godina uvela brojne promjene na Facebooku, čini se da još uvijek nisu pronašli formulu koja bi ga ponovno učinila najpopularnijom društvenom mrežom među mladima.

Ipak, to ih ne sprječava da nastave pokušavati, piše Zimo. U nedavno objavljenoj “viziji budućnosti Facebooka”, osvrnuli su se na proteklih 20 godina ove društvene mreže i najavili svoje viđenje njezine budućnosti za sljedećih 20 godina.

Dok razmišljamo o narednih 20 godina, fokusiramo se na dvije ključne stvari: kreiranje nove generacije društvenih medija za mlade i korištenje novih mogućnosti koje nudi umjetna inteligencija, stoji na službenom blogu.

Naglašavaju da Facebook i dalje ostaje “mreža za sve”. Ali su unijeli “značajne promjene” kako bi udovoljili potrebama i željama mlađih generacija.

Poboljšali smo naše tehnologije rangiranja za Reels i Feed kako bismo učinkovitije davali preporuke. Razvili smo novu arhitekturu modela koja može vrlo učinkovito učiti iz velikih skupova podataka. Što je dovelo do značajnih poboljšanja u našem pilot programu s Facebook Reelsima. Tijekom sljedeće godine, ova napredna tehnologija preporuka bit će integrirana u više naših proizvoda. Uključujući cijeli video ekosustav i preporuke Feeda.

Do kraja 2026. cilj nam je imati najbolju tehnologiju preporuka na svijetu. Osim toga, gradimo jednu od najboljih svjetskih zbirki otvorenih modela, alata i resursa za generativnu umjetnu inteligenciju putem Meta Llama. Generativna AI stvara dodatne mogućnosti za društvena otkrića na Facebooku, omogućujući vam dublje istraživanje sadržaja. Na primjer, ako na Facebooku pronađete recept za kolač od sira s jagodama, klikom na gumb možete pitati Meta AI kako napraviti verziju bez mliječnih proizvoda i odmah dobiti odgovor“, stoji na blogu.

Poseban naglasak stavili su i na video sadržaj.

Unaprijedili smo videoiskustvo na Facebooku, uključujući ažurirani video player preko cijelog zaslona i klizač za preskakanje u duljim videozapisima. Ovaj player sada je dostupan globalno. Također smo dodali mogućnost brzog slanja videozapisa osobama do kojih vam je stalo. Bilo putem Facebooka ili drugih platformi poput WhatsAppa“, navode.

No, kako bi imali dovoljno video sadržaja, u Facebooku su shvatili da moraju i video kreatore nekako potaknuti da ga stvaraju. Tako su predstavili “Profesionalni način rada”. On je dizajniran za one koji žele objavljivati svoj sadržaj javno i tako povećati broj pratitelja.

“Dodatno smo unaprijedili naš model isplate kako bismo kreatorima omogućili da zarađuju na temelju uspješnosti svog sadržaja na Facebooku. Time smo pojednostavili način na koji kreatori ostvaruju prihod. I proširili mogućnosti monetizacije na sve formate – fotografije, videozapise i tekst.”

Teško je procijeniti hoće li to biti dovoljno za privlačenje nešto mlađih korisnika s Snapchata ili TikToka. No, s obzirom na probleme s američkom administracijom koje TikTok trenutno ima, očito je da Facebook postavlja temelje kako bi, u slučaju da TikTok prestane funkcionirati u SAD-u, mogli ponuditi (više-manje) kvalitetnu alternativu.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno