Ford Motor je održao razgovore s indijskom državom Tamil Nadu. Istražuju mogućnost proizvodnje vozila za izvoz, rekao je glavni ministar te države. Potencijalno je signalizirao kako bi američki proizvođač automobila mogao ponovno pokrenuti proizvodnju u Indiji nakon što je napustio zemlju prije tri godine.
Ford je prestao proizvoditi automobile u Indiji za domaću prodaju 2021. nakon što se borio s povećanjem količine i obustavio izvoz 2022. Tako je zapravo izašao s trećeg najvećeg svjetskog tržišta automobila kojim dominiraju azijski konkurenti, piše CNBC.
Ford je prodao jednu od svoje dvije tvornice u Indiji Tata Motorsu 2023. Njegova druga tvornica, koja se nalazi u Chennaiju u državi Tamil Nadu, zatvorena je.
“Imao sam vrlo zanimljivu raspravu s timom iz Ford Motorsa. Istražio je izvedivost obnove Fordovog tri desetljeća partnerstva s Tamil Naduom, kako bi ponovno proizvodio u Tamil Naduu za svijet,” M.K. Stalin je rekao u objavi na X.
Ford nastavlja istraživati prikladne alternative za svoju tvornicu u Chennaiju, stoji u priopćenju proizvođača automobila.
Ford, koji je svoje SUV-ove EcoSport i Endeavour proizvodio u Indiji, imao je manje od 2% udjela u tržištu osobnih vozila u zemlji kada je prestao s proizvodnjom. Godinama se borio da ostvari profit.
Kada je zaustavio proizvodnju, Ford je rekao da je akumulirao gubitke veće od 2 milijarde dolara tijekom desetljeća. Te da je potražnja za njegovim novim vozilima bila slaba.
Odluka o izlasku s tržišta uslijedila je nakon što Ford i lokalni proizvođač automobila Mahindra & Mahindra nisu uspjeli finalizirati partnerstvo u zajedničkom ulaganju. Ulaganje bi američkoj tvrtki omogućilo nastavak proizvodnje automobila u Indiji po nižoj cijeni.
Ford nastavlja proizvoditi motore za svoje kamione Ranger u svojoj tvornici u zapadnoj Indiji. Dijelove za globalne operacijenabavljaju od lokalnih dobavljača .