Francuska grupacija Pernod Ricard objavila je da prodaje sedam vinarija u Španjolskoj, Australiji, te na Novom Zelandu.
Razlog prodaje je slaba potražnje za vinom. Francuska kompanija je najavila da će više razvijati svoje elitne brendove šampanjca i žestokih pića koje pokreću rast njenog poslovanja. Podsjećamo, Financa je pisala kako je smanjena potražnja za vinom i pivom posljednjih godina.
Kompanija koja posjeduje brendove kao što su viski Jameson, votka Absolut ili tekila Olmeca će ovom prodajom ostati bez 10 poznatih brendova vina. Na prodaju su etikete poput Jacob’s Creek, Campo Viejo.
Pernod Ricard je prethodno objavio da je njegov prihod od prodaje navedenih 10 vina pao za sedam posto međugodišnje u prvom kvartalu 2024, prenosi CNN.
Međunarodna organizacija za vinovu lozu i vino (OIV) je saopćila da je globalna potrošnja vina prošle godine pala na najniži nivo za posljednjih 27 godina. Konzumacija vina je u stalnoj silaznoj putanji od 2018. godine, prenose Nezavisne. Analitičari uzroke pronalaze u manjoj konzumaciji u Kini i visokoj inflaciji koja je umanjila raspožive prihode širom svijeta.