Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Generacija Z potpuno drugačije gleda na luksuz i brendovi se moraju prilagoditi

Prošlo je nekoliko godina otkako su se trgovci dijamantima, dragim kamenjem i općenito najkvalitetnijim nakitom žalili kako novije generacije nemaju naviku trošiti novac na takav luksuz. To je vrijedilo za milenijalce, ali sada je generacija Z otišla korak dalje i sasvim drugačije gleda na luksuz.

Donedavno to nije bilo ni najmanje važno, ali sada je postalo jer najstariji pripadnici ove generacije imaju 26 godina, što znači da već zarađuju dovoljno da mogu postavljati trendove. Ili zaustaviti postojeće. I, došao je red na luksuz.

Već do 2025. milenijalci i generacija Z predstavljat će 70 posto potrošnje na luksuzne brendove, navodi Bain & Company u svom istraživanju. Upravo zato čelnici ovakvih brendova moraju promijeniti način poslovanja i pristup mladima, ako žele opstati.

Generacija Z lusksuzom smatra nešto drugo

Generacija Z više ne gleda na luksuz kao u prošlim desetljećima ili stoljećima – da je to status, nasljeđe, prestiž i tradicija. Za njih je luksuz inkluzivnost, održivost, transparentnost, tehnološki napredak i inovacije kružnog gospodarstva.

Dakle, brend koji je njihovim roditeljima, djedovima i bakama predstavljao nešto posebno, mlađima ne predstavlja baš ništa. Osim ako ne donosi ono što ih pokreće. Održivost je sada najveća motivacija pri kupnji, ali i transparentnost.

Dijamanti i drago kamenje ne prolaze kod mlađih ljudi, jer oni su svjesni da sve radnike moraju proći da bi bogati došli do takvog luksuza. Isto vrijedi i za sve ostale proizvode. Moderno doba donijelo je ovu pozitivnu stvar. Prilikom trošenja novca nagrađuju se oni koji ne štete ljudima, životinjama ili okolišu kako bi plasirali proizvod ili uslugu. To je napredak vrijedan poštovanja.

Izvor: bankar.me

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno