Švedski H&M objavio je tromjesečne poslovne rezultate koji su pokazali rast profitne marže u tom razdoblju. Što je povećalo izglede za pozitivan preokret u poslovanju tvrtke unatoč činjenici da je u rujnu pretrpjela pad prodaje zbog neuobičajeno toplog vremena.
Iz tvrtke su objavili da se program ušteda nastavlja “punom parom”. Te da cilj ostaje doseći operativnu maržu od 10 posto u idućoj godini.
U trećem fiskalnom tromjesečju operativna marža dosegla je osam posto, što je porast u odnosu na dva posto prošle godine. Tvrtka je dala prednost profitabilnosti i upravljanju zalihama ispred prodaje.
Operativna dobit u trećem tromjesečju iznosila je 4,74 milijarde švedskih kruna (431 milijun dolara) s prošlogodišnjih 902 milijuna kruna. Što je malo iznad konsenzusa od 4,72 milijarde kruna.
Istina, loš prošlogodišnji rezultat sadržavao je jednokratni trošak od 2,1 milijarde kruna nakon odlaska s ruskog tržišta.
H&M je potvrdila očekivanja o negativnom trendu u rujnu, tijekom kojeg je zabilježen pad prodaje od 10 posto. Dok se oko četiri postotna boda odnosi na negativan učinak napuštanja ruskog tržišta.
Najveći konkurent tvrtke, španjolski Inditex, objavio je ranije da je u razdoblju od 1. kolovoza do 11. rujna ostvario rast prodaje od 14 posto.
Uprava tvrtke najavila je da, kako pritisak na troškovnu stranu slabi, ima prostora za sniženje cijena, ali nije navela vremenski okvir za to.
Kada je riječ o kineskom tržištu, H&M se vratila na e-platformu JD.com, gdje nije bila od 2021. godine. Nakon što se prošle godine vratila na Alibabino online tržište Tmall.
Uprava je najavila i početak programa otkupa dionica s namjerom otkupa dionica u vrijednosti do tri milijarde kruna do 31. ožujka sljedeće godine.
Izvor: seebiz.eu