Od ranih dana Amazona do uvođenja TikTok Shopa, Gen-Zeri su gledali kako internetska kupovina raste lakše i brže nego ikad. Ali sada se mnogi digitalni urođenici vraćaju fizičkoj kupnji. Zapravo, prema nedavnom istraživanju platforme za plaćanje Ayden, Gen-Z više fizički kupuje nego Baby Boomers. Gotovo tri četvrtine osoba u dobi od 18 do 27 godina kupuje jednom tjedno, dok samo 65 posto Boommera čini isto.
Specifične kupovne navike razlikuju se od generacije do generacije, piše Inc. Boomeri su praktičniji: nevjerojatnih 90 posto odlazi u kupovinu namirnica jednom tjedno, u usporedbi sa 60 posto Gen-Z-ova. Mladi kupci, s druge strane, vole osobno kupovati kozmetičke proizvode ili luksuznu odjeću.
I još jedno nedavno istraživanje platforme za borbu protiv prijevara Socure pokazuje da Gen-Z također ima veću vjerojatnost da će krasti online. Uobičajene strategije za krađu u digitalnim trgovinama—koje se također naziva i prijevara prve strane—uključuju lažne tvrdnje da paket nikada nije stigao i osporavanje legitimnih transakcija.
Četiri od 10 ispitanika Gen-Z ankete priznalo je da to radi tijekom blagdanske sezone. Ta je brojka još veća za bogate mlade kupce: više od polovice Gen-Z-ova koji zarađuju više od 100.000 dolara godišnje kradu online, dok samo 3 posto Boomersa čini isto.
Ovaj oblik prijevare košta tvrtke više od 100 milijardi dolara svake godine, prema Socureu. Što oni mogu učiniti?
Provjerite je li vaš tim korisničke službe obučen za rukovanje rizicima. “Uspostavite jasnu politiku povrata novca i obučite svoj tim za učinkovito rješavanje pritužbi, dajući prioritet zadovoljstvu kupaca dok istovremeno čuvate svoje poslovanje”, rekao je za Inc Marshal Davis, osnivač tvrtke Ascendly Marketing sa sjedištem u Houstonu. “Vodite temeljitu evidenciju interakcija s korisnicima, posebno oko povrata , kako bismo informirali buduće strategije i smanjili slučajeve storniranja.”