Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Lego Fortnite: stigao rival Minecrafta

Masovno popularna video igrica Fortnite pokrenula je zapaženu suradnju s Legom. Gradnja je uvijek bila ključni dio online pucačine, koja ima više od 400 milijuna registriranih igrača. Sada su izdali potpuno novi način igre, gdje će igrači graditi s Lego kockama. Čini se da su inspiraciju crpili iz Minecrafta koji je najprodavanija igra svih vremena.

Novom načinu igre može se pristupiti pokretanjem Fortnitea – koji je besplatan za igranje na PC-u, PlayStationu, Xboxu i Switchu.

Fortnite tehnički ima više modova igre, ali njegov online Battle Royale je daleko najpopularniji. Tu se do 100 igrača natječe tko će opstati. Minecraft je, s druge strane, igra preživljavanja u kojoj igrači grade strukture, te izrađuju alate i oružja.

Kada je Fortnite prvi put objavljen izašao je pod nazivom Fortnite: Save the World. Objavljen je prije nego što je njegov Battle Royale način uopće postojao.

Ali izvanredna popularnost igre Fortnite: Battle Royale – koja je sama inspirirana istoimenim japanskim triler filmom i PlayerUnknown’s Battlegrounds – potpuno je zasjenila ostale modove igre. A Fortnite je sada većini poznat kao online pucačina s elementima gradnje.

Sve to znači da nova suradnja na neki način vraća Fortnite svojim korijenima. Ali poveznica s Legom više je od pukog faceliftinga. Snimke igranja pokazuju da se svijet igara dramatično promijenio, a strukture i likovi temeljeni su na Lego proizvodima. A tu su i trenuci koji su jasno inspirirani Minecraftom. S igračem koji gradi ogradu oko ovaca, uzgaja povrće i jede pokraj logorske vatre, ali i siječe drveće kako bi dobio materijal za gradnju.

Ali obožavatelji Fortnitea neće biti iznenađeni visokoprofilnom suradnjom, jer je igra poznata po tome. Prethodno su održali koncerte u igri sa stvarnim slavnim osobama kao što su Marshmello i Ariana Grande.

Unatoč ogromnih 70 milijuna igrača mjesečno, Fortnite programer Epic Games želi više.

Ovdje se apsolutno radi o ekspanziji. Ovo je također proširenje u smislu da se ta iskustva dopadnu širokom spektru publike, od djece do tinejdžera i odraslih.

Adam Sussman, predsjednik Epic Gamesa

Djeca i tinejdžeri

Tijekom godina je nastala ogromna količina Lego igara. Od obožavateljima omiljenog Lego Islanda iz 1997. do modernih varijanti s Ratovima zvijezda, Harryjem Potterom i Marvelom. No te su igre, slično kao i same kockice, gotovo uvijek ocijenjene kao prikladne za malu djecu.

Fortnite, s druge strane, ima ocjenu PEGI 12 u Velikoj Britaniji i EU. Što znači da se smatra prikladnim za djecu od 12 i više godina. Sličnu ocjenu ima i u SAD-u, piše BBC.

Kako bi se nosio s tim, Sussman je rekao da je Epic radio na roditeljskom nadzoru i online sigurnosnim značajkama kako bi bio siguran da je igra prikladna.

Jedna od stvari koju smo nedavno implementirali je sustav ocjenjivanja, tako da je svaki dio sadržaja ocijenjen prikladno za publiku. I dopuštamo – kroz naš roditeljski nadzor – roditeljima da odluče kakvu će vrstu sadržaja njihova djeca moći vidjeti. Na primjer, Fortnite Lego mod ima ocjenu E10+, dok Fortnite ima ocjenu T. Vjerujemo da s tom ocjenom možemo privući mlađu publiku i privući potpuno novu publiku koja će sada doći i iskusiti Fortnite.

Međutim, Fortnite se u prošlosti suočio s nekim kritikama. Princ Harry, je 2019. godine rekao da je igra “stvorena da napravi ovisnika”. Ali glavni urednik Eurogamera Tom Phillips rekao je da se takvi komentari općenito često pojavljuju u video igrama. “Veliki dio te kritike je: kako ljudi provode svoje vrijeme, kako komuniciraju s drugim ljudima na internetu?” rekao je.

U konačnici, rekao je da ljudi mogu odabrati koju će igru igrati na temelju svojih interesa, a ako im se ne sviđaju igre pucanja, mogu ih jednostavno izbjegavati. “U Battle royale ćete se boriti, pucat ćetena ljude. A postoje ljudi koji se ili jednostavno ne žele baviti time, ili koji su, kao s Legom, vjerojatno malo premladi za to.”

Za Lego je možda nepoznato što će proizaći iz veze s Fortniteom, ali njegova glavna direktorica proizvoda i marketinga Julia Goldin rekla je da je to cijena ambicije. Svaka suradnja i sve što radite, pogotovo ono što je ambiciozno, sa sobom nosi puno nepoznanica, rekla je.

Još ne znamo točno kako će se igra odvijati, što djeca žele raditi u odnosu na ono što bi drugi željeli raditi, koje stvari će imati odjeka, a koje neće. Dakle, već postoje neki planovi o vrstama ažuriranja i novim idejama koje će doći… drugim vrstama igara koje će također biti dostupne na platformi Fortnite tijekom 2024.

Julia Goldin, Lego

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno