Linda Yaccarino, izvršna direktorica X-a rekla je da odluka tvrtke da se riješi svog branda Twitter odražava viziju vlasnika Elona Muska.
Elon već jako dugo priča o X-u, aplikaciji za sve. Pridružila sam se tvrtki kako bih bila partner s Elonom kako bismo transformirali Twitter u X, aplikaciju za sve.
Yaccarino, koja je počela raditi u lipnju, rekla je da Musk radi na tome otkako je kupio Twitter krajem prošle godine.
“Razmislite o tome što se dogodilo od akvizicije”, rekla je. “Iskustva i evolucija u dugotrajne videozapise i članke, pretplata na omiljene kreatore, koji sada stvarno zarađuju za život na platformi. Pogledate video i uskoro ćete moći upućivati video chat pozive bez potrebe davanja svog telefonskog broja bilo kome na platformi.”
Yaccarino je također istakla planove tvrtke da omogući plaćanja između korisnika i prijatelja i kreatora.
Rebranding je doista predstavljao oslobađanje od Twittera. Oslobođenje koje nam je omogućilo da evoluiramo iznad naslijeđenog načina razmišljanja. Promijenit će se način na koji se okupljamo, kako se zabavljamo, kako obavljamo transakcije, sve na jednoj platformi. Ako ostanete Twitter, ili ostanete na svom starom brandu bez obzira koji je, promjena će biti tek inkrementalna. A ocjenjuje se samo ono što ste naslijedili. A u X-u razmišljamo o tome što je moguće napraviti. Ne o inkrementalnoj promjeni onoga što se ne može napraviti.
Yaccarino ima ‘autonomiju’ pod Muskom
Yaccarino je rekla da ima “autonomiju” pod Muskom, dodajući da bi oglašivačima trebalo biti ugodno vratiti se na platformu. “Moja i Elonova uloga su vrlo jasne”, rekla je.
Yaccarino je ukazala na objavu, kojom je najavljeno njezino zapošljavanje, gdje je Musk naglasio svoju stalnu kontrolu nad dizajnom proizvoda i novom tehnologijom.
“Elon radi na ubrzanju rebranda i radi na budućnosti”, rekla je Yaccarino. “A ja sam odgovorna za ostalo. Vođenje tvrtke, od partnerstva preko pravnih poslova do prodaje i financija.”
Pojavila su se pitanja o njezinoj sposobnosti da radi pod Muskom, s obzirom na njegovu veliku kontrolu nad tvrtkom i njegovim drugim pothvatima, uključujući Teslu i SpaceX.
Oglašavanje
Yaccarino, bivša voditeljica globalnog oglašavanja u NBCUniversal, također je naglasila nastojanje X-a da poboljša iskustvo oglašivača, nakon što su brandovi pobjegli s platforme nakon Muskove akvizicije Twittera.
Govor mržnje i potencijalno ilegalni sadržaj proširili su se u danima i tjednima nakon što je Musk preuzeo kontrolu nad platformom. BRandovi nisu bili voljni riskirati da se njihovi oglasi pojave uz zabrinjavajući sadržaj, što je dovelo do masovnog egzodusa oglašivača.
Yaccarino je rekla da je X-ov tim za povjerenje i sigurnost “zdraviji” nego što je bio kad se njime javno trgovalo.
Twitter je u studenom raspustio svoj tim za etičku umjetnu inteligenciju i otpustio sve osim jednog člana. Zajedno s 15% svog odjela za povjerenje i sigurnost. Odluka je zaustavila rad tima za etičku umjetnu inteligenciju na “algoritamskom praćenju pojačanja” ili praćenju izbora i političkih stranaka kako bi se vidjelo je li sadržaj pojačan na način na koji ne bi trebao biti, rekao je Rumman Chowdhury, bivši voditelj tima.
Yaccarino se suočava s teškom borbom u ponovnoj izgradnji povjerenja oglašivača. Musk je tvrdio da angažman korisnika neprestano doseže nove vrhunce, ali tvrtka tek treba dati konkretne podatke koji bi potvrdili te tvrdnje. Coca-Cola, Visa i drugi brandovi vratili su se oglašavanju na ovoj platformi. Rezultat je to izravnog angažmana Linde Yaccarino s rukovoditeljima marketinga i komunikacija navedenih kompanija.
Brandovi su sada zaštićeni od rizika da budu pored potencijalno toksičnog sadržaja. Ako je sadržaj “zakonit, ali grozan”, teško ga je ukloniti s platforme, ali da bi nove kontrole sadržaja tvrtke trebale smanjiti rizik za oglašivače.
Broj zaposlenih stabilizirao se na 1500 zaposlenika, što je pad s 8000 prije akvizicije. Otkazi, koji su se dogodili prije Lindina mandata, bili su vrlo potrebna vježba discipline troškova.
Metin Threads i potencijalna borba Musk-Zuckerberg
Yaccarino je relativno odbacila prijetnju koju predstavlja Metina nova aplikacija Threads. Ali, dodala je, “nikada ne smijete skinuti pogled s konkurencije”. Meta već bilježi značajnu potrošnju oglašivača putem Instagrama i Facebooka. Threads tek treba uvesti oglašavanje.
Također je odbacila potencijalni meč u kavezu između Muska i izvršnog direktora Mete Marka Zuckerberga. Ako se dogodi, Yaccarino je rekla da Elon trenira, dodajući da bi potencijalna borba bila izvrsna prilika za promociju branda.
Izvor: CNBC