Ponedjeljak, 16 rujna, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

LVMH stavio svoj pečat na Olimpijske igre

Bilo da se radi o šampanjcu Moët koji se toči za proslavu pobjede ili kovčezima po narudžbi koje je Louis Vuitton izradio za ceremonije dodjele medalja, luksuz je u potpunosti bio izložen na Olimpijskim i Paraolimpijskim igrama u Parizu 2024. godine.

Za Carly Duguid, kreativnu direktoricu teniske i modne zvijezde Naomi Osake, luksuzna moda i atletika savršen su spoj.

“Postoji snažna paralela između sportaša i brendova u njihovoj predanosti kvaliteti i izvrsnosti”, rekao je Duguid za CNBC.

U vrijeme “influencera”, moda je brzo prigrlila svijet sporta i uzdigla sportaše kao kreatore modnih ukusa. Ove globalne zvijezde pomažu povezati brendove s potpuno novim tržištem obožavatelja i potencijalnih novih kupaca.

Osaka je bila prva sportašica koja se udružila s Louis Vuittonom, čiji popis sada nose Victor Wembanya, Carlos Alcaraz i mnogi francuski olimpijci i paraolimpijci.

LVMH nije jedini. Gucci ima ugovor s britanskim nogometašem Jackom Grealishom i postavlja jumbo plakate diljem gradova s ​​talijanskim teniskim prvakom Jannikom Skinnerom. Na draftu WNBA 2024. Caitlin Clark bila je prva profesionalna košarkašica koju je Prada ikada odjenula i nastavlja nositi klasičnu dizajnersku odjeću tijekom cijele sezone.

Deseci luksuznih dizajnera po prvi put su opremili nacionalne timove za ceremoniju otvaranja, obilježavajući ne samo nove veze između atletike i mode, već i atletike i Olimpijskih igara.

LVMH je pokušao napraviti veliki senzaciju izvan samo partnerstva sa sportašima, postavši prvi luksuzni brend koji je olimpijski sponzor.

Ulaganje od otprilike 160 milijuna dolara, što predstavlja gotovo 1% profita LVMH-a 2023. kao matične tvrtke brendova kao što su Celine, Louis Vuitton, Loewe, Sephora i Dom Perignon, pružilo je luksuzne dodirne točke Olimpijadi, od medalja koje je dizajnirao Chaumet do francuskih sportaša koji nose odjeću koju je dizajnirao Berluti na ceremoniji otvaranja i nositelji medalja koji nose uniforme vintage stila, izrazito francuske LVMH uniforme.

LVMH financije, luksuzna kupnja i olimpijski rast

Povezivanje s najelitnijim svjetskim sportskim događajima moglo bi LVMH-u dati poticaj jer sveukupna potrošnja za luksuzom opada.

LVMH je propustio svoje ciljeve prodaje i prihoda u drugom kvartalu, a luksuzni sektor općenito posrće zbog smanjenja globalne potražnje. Uglavnom zbog povećane financijske nestabilnosti i sve manjeg tržišta “ambicioznih” potrošača – mladih koji prvi put kupuju luksuz.

Milton Pedraza, glavni izvršni direktor konzultantske tvrtke za luksuznu industriju The Luxury Institute, rekao je da će novi potencijalni kupci, umjesto da kupe “no-name remen”, vidjeti sportaše na Olimpijskim igrama okružene LVMH brendovima i težiti tim luksuznim predmetima.

Luksuzni brendovi nekoć su se prvenstveno bavili najskupljim i najekskluzivnijim sportovima, poput tenisa i jedrenja, ali sada prodaju ono što Pedraza naziva “inkluzivnost s ekskluzivnošću”.

“Danas, budući da su mnogi od sve bogatijih u usponu sportaši, glumci, utjecajni ljudi na društvenim mrežama, mnogo je više ideja da, bez obzira na rasu, vjeru, spol ili bilo koje drugo podrijetlo koje imate, i vi možete sudjelovati u luksuzu ako postignete ekonomsku sposobnost,” rekao je Pedraza.

Nova era luksuza u atletici?

LVMH je Olimpijadi donio klasičan francuski glamur s modno napredne ceremonije otvaranja. Ali doseg brenda daleko nadilazi francusku kulturu.

“Sport, luksuz i moda nas spajaju… Zajednička kultura cilj je osigurati da se luksuzni brendovi… prošire”, rekao je Pedraza.

Noć prije ceremonije otvorenja, Osaka je prisustvovala zabavi sa zvijezdama i sportašima u Fondaciji Louis Vuitton u srcu Pariza, zajedno s Lebronom Jamesom i Serenom Williams, kao i glumcima, umjetnicima i drugim poslovnim mogulima koji su nosili komade brendova LVMH.

Duguid je to nazvao “savršenom prilikom za sportaše promotore da se pojave i podrže LVMH partnerstvo, a istovremeno slave početak Olimpijade.”

Budući da je svaki pladanj s medaljama donesen na postolje prvaka u šablonu koji je dugo definirao brend, “prisutnost LVMH-a osjetit će se u svakoj veni Olimpijade”, rekao je Duguid.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno