Američki lanac brze hrane McDonald’s planira da u ponudu u svojim restoranima u SAD uvrsti bogatiji obrok od pet dolara. Sa četiri artikla kako bi spriječio sve upadljiviji odliv potrošača sa nižim primanjima.
Novi obrok bi sadržao McChicken ili McDouble, kao i četiri komada piletine, pomfrit i piće, prenosi CNBC. Potencijalna nova ponuda dolazi u vrijeme kada brojni potrošači sa niskim primanjima počinju manje trošiti. Ovo naročito važi za brendove brze hrane.
“Potrošači su i dalje diskriminirani sa svakim dolarom koji potroše jer se suočavaju sa povišenim cijenama u svakodnevnoj potrošnji. Ovo stvara dodatni pritisak na industriju restorana brze usluge.”, rekao je izvršni direktor kompanije Chris Kempczinski.
Američki gigant je nedavno saopćio da su njegovi kuhari napravili “veći, zasitni hamburger” u pokušaju da povećaju prodaju, prenosi Bloomberg.
Novi proizvod će prvo biti predstavljen na određenim tržištima. Želja je testirati njegovu privlačnost na globalnom nivou. Kompanija je u prosincu predstavila planove za potticaj rasta fokusiranjem na osnovne stavke menija. Do sada je pokrenula reklamnu kampanju koja ističe poboljšanja u sendvičima Big Mac i Double cheesburger, prenos Nezavisne.