Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

McLaren predstavio novi hibrid vrijedan 2,1 milijuna dolara

McLaren je predstavio W1, model hiperautomobila koji slijedi korake dviju McLarenovih legendi — elektrificiranog P1 i originalnog hiperautomobila, F1. W1, poput P1 i F1, pripada McLarenovoj Ultimate seriji za njegove najekskluzivnije, vrhunske superautomobile.

“S našim novim Ultimate superautomobilom ponovno pomičemo granice stvarnih performansi superautomobila s epskim hibridnim pogonskim sklopom koji uključuje naš potpuno novi MHP-8 V8 motor, najnapredniju aerodinamičku platformu od svih McLarenovih cestovnih automobila i opsežnu upotrebu naprednih laganih materijala “, izjavio je izvršni direktor McLarena Michael Leiters u izjavi. “Ovo je doista automobil kakav je samo McLaren mogao stvoriti.”

MHP-8 motor je potpuno novi 4.0L twin-turbo V8 koji proizvodi 916 KS. Ali kada se spoji s električnim motorom, snaga skoči na 1.258 KS, s 988 lb.-ft okretnog momenta. Sva ta snaga rezultira u vremenu od 0-60 mph od 2,7 sekundi, a najveća brzina od 186 mph dolazi za samo 12,7 sekundi, piše Seebiz.

MHP-8 koristi ručicu s ravninom orijentiranu na utrke. Što znači da se motor okreće do trkaćih 9200 okretaja u minuti, uz popratnu simfoniju za glave zupčanika koja izvire iz ispuha W1.

Priloženi E-motor također je izveden iz utrka i teži samo 44 lbs., rekao je McLaren. E-motor i njegova upravljačka jedinica spojeni su na mjenjač, što znači izravnu vezu s automobilom s pogonom samo na stražnje kotače.

Prema Ferrarijevom nacrtu uspjeha

Postizanje tih brzina u tako malo vremena rezultat je ogromnog aerodinamičkog rada i lagane šasije od karbonskih vlakana, rekao je McLaren. Automobil od 3000 lb., u kombinaciji s efektima tla inspiriranim F1 i aerodinamičkim tretmanima poput aktivnog stražnjeg krila, pokazuje da će se automobil ponašati poput trkaćeg automobila na stazi, za razliku od djedove klasične Corvette na glavnoj ulici.

Zanimljivo, McLaren je odabrao hidraulično upravljanje i kočenje, što nije baš vrhunsko, ali je naklon entuzijastima koji su spremni zamijeniti vrijeme odziva i uštedu na težini za zanimljiviju vožnju.

Leiters je u kolovozu rekao za Yahoo Finance da McLaren želi slijediti Ferrarijev nacrt uspjeha. Leiters, bivši zaposlenik Ferrarija (RACE), želi ograničiti broj automobila koji se nude kupcima i naplaćivati više cijene za ekskluzivnost.

Posljednji Ferrarijev hibridni hiperautomobil bio je LaFerrari, koji je kombinirao V-12 i električne motore za 950 KS i cijenu veću od milijun dolara. Ferrari je prestao proizvoditi LaFerrari 2018. godine, a aukcijska vrijednost tih automobila skočila je preko krova.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno