Društvena mreža Instagram započela je testiranje značajke nazvane “Ad Break”. Uvest će reklame koje korisnici neće moći preskočiti. Trajanje tih reklama bit će između tri i pet sekundi.
Portal Neowin objašnjava da su “Prekidi za oglase” novi način prikazivanja oglasa na Instagramu. Gdje će korisnici ponekad morati pogledati oglas prije nego što nastave pregledavati sadržaj.
Iako su tehnološke tvrtke, poput Mete, već dugi niz godina oslanjale na oglase kao glavni izvor prihoda, neizbježni oglasi su kontroverzni aspekt za mnoge korisnike.
Zadnje inicijative Instagrama izazvale su kritike na društvenim mrežama poput Reddita i X-a, piše kamatica.
Jedan Reddit korisnik izjavio je: “Uskoro obavezni oglasi dolaze na sve platforme. Ovo će biti kap koja je prelila čašu za mene kada je riječ o Instagramu. Mogao bih tolerirati mnogo reklama raspršenih po aplikaciji, ali obavezne reklame?”
Čini se da je značajka Ad Breaks trenutno dostupna samo ograničenom broju korisnika dok Instagram testira reakcije na novi format oglasa.
Još uvijek nema službene potvrde od strane tvrtke kada će ili ako će obavezni oglasi biti uvedeni na Instagramu u većem opsegu.