Četvrtak, 19 rujna, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Michael Kors: brendovima nije lako opstati u eri TikToka

U saveznoj sudnici u ponedjeljak, slavni modni dizajner Michael Kors govorio je o velikom izazovu ostati relevantan u svijetu u kojem brendovi mogu rasti i padati na temelju zaraznih TikTok videa i fotografija torbica na rukama slavnih osoba kao što su Taylor Swift i Beyoncé.

Kors je započeo tjedan svjedočenja u antimonopolskom suđenju na Manhattanu dok tužba Savezne komisije za trgovinu pokušava blokirati Tapestryjevu akviziciju Caprija vrijednu 8,5 milijardi dolara. Dogovor, ako bude odobren, stavio bi šest modnih brendova pod jednu tvrtku. Radi se o brendovima Tapestry’s Coach, Kate Spade i Stuart Weitzman, s Capri’s Versace, Jimmy Choo i Michael Kors.

FTC je u ponedjeljak pozvao Korsa, koji je osnovao svoj istoimeni brend 1981. u dobi od 22 godine i još uvijek služi kao njegov glavni kreativni direktor, da svjedoči. Ipak, u svojim primjedbama, Kors je opisao kako se čak i stari brendovi poput njegovog mogu boriti i izgubiti interes kupaca.

“Ponekad ćeš biti najzgodnija stvar u kvartu”, rekao je. “Ponekad ćeš biti mlak. Ponekad će ti biti hladno.”

Priznao je da je njegova istoimeni brend pao u nemilost i da joj je potrebno osvježenje.

“Mislim da smo došli do točke zasićenosti brendom”, rekao je.

FTC je tvrdio da bi kombinirane tvrtke, posebice s Coachom i Michaelom Korsom pod istim vlasnikom, dobile moć podizanja cijena kupcima, nudeći im iste ili lošije proizvode.

Odvjetnici Tapestryja i Caprija, s druge strane, doveli su u pitanje FTC-ove prikaze konsolidiranog tržišta torbica. Rekli su da je konkurencija porasla jer kupci uzimaju u obzir i skuplje luksuzne marke i jeftinija imena brze mode. Te mogu kupovati samo na internetskim platformama i na tržnicama rabljene robe, piše CNBC.

Suđenje dolazi u trenutku kada se potrošači protive visokim cijenama i kada bi ishod pomno praćenih predsjedničkih izbora u SAD-u mogao promijeniti strategiju savezne agencije.

Dionice pale

Dionice Caprija, koji uključuje i Michaela Korsa, odražavaju stroži potez koji je opisao dizajner Kors. Zaključno s ponedjeljkom poslijepodne, dionice kompanije pale su oko 24% do sada u ovoj godini. To je daleko lošije od dobitka S&P 500 od otprilike 18%.

U posljednjem fiskalnom tromjesečju koje je završilo krajem lipnja, prihodi Michaela Korsa pali su 14,2% na bazi izvješća ili 13,3% na bazi konstantne valute u usporedbi s razdobljem prije godinu dana.

Kors je rekao da ostaje student modne industrije. Inspiraciju crpi tako što vrijeme provodi na podovima trgovina, razgovora s kupcima ili promatra ljude na mjestima kao što su zračne luke. Čak i kao veteran industrije, rekao je da mora biti okretan.

Na primjer, rekao je da je saznao za Aupen, novopridošlicu u industriji torbi, kada je vidio fotografiju Taylor Swift kako nosi jednu od torbi ove tvrtke. Kad je otišao na web stranicu tvrtke, srušila se, rekao je.

“To vam pokazuje snagu ovakvih žena”, rekao je.

U drugom svjedočenju u ponedjeljak, bivši izvršni direktor Macy’sa Jeff Gennette rekao je da trgovci također osjete kada brendovi izgube dio svog sjaja. Gennette, koja je ove godine otišao u prijevremenu mirovinu, rekao je da je prodaja robne kuće opala jer se previše oslanjala na Michael Kors brend.

Očekuje se da će suđenje protiv monopola završiti u utorak svjedočenjem ekonomista, uključujući jednog za FTC i jednog za kompanije.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno