Najprestižniji košarkaški događaj na svijetu, utakmica NBA All Star, igrat će se prvi put na terenu prekrivenom LED zaslonom. Ovo se smatra revolucijom, kada je u pitanju marketing. Iskustvo će i za publiku biti atraktivnije i interaktivnije.
Najveće zvijezde američke profesionalne košarkaške lige (NBA) igrat će ovoga vikenda, prvi put u povijesti, na interaktivnom terenu. Naime, cijelu površinu će prekrivati veliki LED zaslon. Svi sportski događaji u sklopu dvodnevne manifestacije All-Star 2024, koja se održava na stadionu Lucas Oil u Indianapolisu ovoga vikenda, igrat će se na novom košarkaškom terenu.
Cijeli košarkaški teren u ovom slučaju nalazi se na velikom zaslonu. Zaslon je razvila njemačka kompanija ASB GlassFloor. Sustav izgleda kao iz znanstvenofantastičnih filmova. Igrači se kreću po podlozi, koja može mijenjati izgled i u stvarnom vremenu odražavati zbivanja na sportskom terenu. Iskustvo gledanja All Star utakmice tako će biti podignuto na jednu sasvim novu razinu, kažu iz NBA, kako za gledatelje u dvorani, tako i za one pred televizorima.
NBA All Star vikend nudi potpuno novo iskustvo za gledatelje
Sve će utakmice, kao i razna natjecanja u tricama, zakucavanjima i slično, biti popraćeni interaktivnim vizualnim spektaklom i efektima iscrtanima na podu dvorane. To će uključivati promjene u boji i dizajnu podloge za igru, repriziranje najboljih akcija, prikazivanje različitog video sadržaja (vjerojatno i reklama), prikaz statistika iz igre, praćenje lokacije igrača u stvarnom vremenu, kao i atraktivne animacije u svim ključnim trenucima igre. Tijekom timeouta, pak, ekran u podu terena poslužit će za različite interaktivne igre za gledatelje.
Ovo je najveća pozornica na kojoj će ASB GlassFloor imati priliku predstaviti svoju inovaciju za sportske terene. Do sada su sudjelovali i na ženskom svjetskom prvenstvu FIBA U19 u Madridu. Slično je rješenje instalirano i u BMW Parku u Münchenu, gdje utakmice igra košarkaški klub FC Bayern München.
Zakoračili smo u novu eru sportskog marketinga
“Stakleni pod” ASB GlassFloor prekriva ukupno 756 m2 površine terena, a proizvođač ga naziva “budućnošću sportskog marketinga”. Na njemu se mogu održavati različiti događaji, budući da je prekriven posebnim kaljenim staklom, pripremljenim tako da ima idealne karakteristike kad je riječ o elastičnosti, trenju i odrazu svjetla.
Pod se sastoji od panela, načinjenih od dvije staklene plohe u čijem “sendviču” je sigurnosni sloj načinjen od polimera PVB (polivinil-butiral). Teren je sastavljen od 380 takvih panela, svaki od kojih teži 180 kilograma, a postavljeni su u posebne aluminijske okvire. Cijeli ekran sastoji se od oko 2,5 kilometra LED trake, precizno postavljene u kanale ispod staklene površine. Ispod zaslona moguće je ugraditi i podno grijanje, navodi proizvođač.
Ugradnja jednog takvog terena traje oko mjesec dana. Podloga je certificirana sukladno međunarodnim i njemačkim standardima za sportske terene. Na njoj se, uz košarku, mogu igrati i ostali dvoranski sportovi, poput rukometa, odbojke ili badmintona.