Netflix je 2024. godinu završio s najvećim kvartalnim porastom pretplatnika u povijesti. Porast je potaknut prvim prijenosima uživo velikih sportskih događaja i povratkom planetarnog hita, serije “Squid Game”.
Kompanija je dodala 18,9 milijuna novih pretplatnika u četvrtom kvartalu, navodi se u pismu dioničarima od utorka. To je dvostruko više od ranijih očekivanja Wall Streeta, a ukupan broj korisnika koji plaćaju uslugu streaminga premašio je 300 milijuna na globalnom nivou.
Prethodni najbolji kvartalni rezultat kompanije bio je 15 milijuna novih korisnika u prvom kvartalu 2020. godine – brojke koje je izazvala pandemija korona virusa, prenosi Biznis.
Ovo je posljednji put da Netflix izvještava o tromjesečnom rastu broja pretplatnika. Dionice kompanije su povijesno rasle i padale na osnovu te statistike, ali menadžment pokušava navesti investitore da daju prioritet financijskim pokazateljima, kao što su prodaja i profit.
Kompanija je prijavila da je prihod porastao za 16 posto na 10,2 milijarde dolara za kvartal. Što je najveći dobitak od kraja 2021. godine. Rekli su kako će prodaja rasti brže nego što je predviđeno i u 2025. godini.
Povećanje cijena
Netflix će povećati prodaju povećanjem cijena na svom domaćem tržištu. Kompanija podiže cijene u SAD, Kanadi, Portugalu i Argentini. Najpopularniji američki plan pretplate nudi se po cijeni od 17,99 dolara mjesečno, što je povećanje od 2,50 dolara. Netflix također povećava cijenu svog jeftinijeg plana koji uključuje oglase.
Za cijelu 2025. godinu, kompanija predviđa prihod od čak 44,5 milijardi dolara, uz rast od 14 posto u odnosu na godinu koja je upravo završena, s operativnom maržom od 29 posto.