Četvrtak, 19 rujna, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

Netflix nadmašio procjene; zabilježili rast u oglašavanju

Netflix je u četvrtak izvijestio o zaradi u drugom kvartalu koja je pokazala da je medijski div i dalje na čeonoj poziciji utrke za streaming. Dosegli su više globalnih pretplatnika i zabilježili snažan rast u svom oglašivačkom poslovanju.

Streamer je rekao da su njegova članstva podržana oglasima porasla za 34% tijekom tog razdoblja. U usporedbi s istim kvartalom prošle godine.

Oglašavanje je postalo sve važniji poslovni model za medijske tvrtke za povećanje – ili u nekim slučajevima postizanje – profitabilnosti za streaming. Netflixove dionice porasle su u posljednjim kvartalima. I to zbog nastojanja da pridobije pretplatnike na svojoj jeftinijoj razini podržanoj oglasima. Uz to što su stali u kraj dijeljenju lozinki.

Evo kako je tvrtka poslovala za razdoblje koje je završilo 30. lipnja, u usporedbi s očekivanjima Wall Streeta:
  • Zarada po dionici: 4,88 USD u odnosu na 4,74 USD po dionici koje očekuje LSEG
  • Prihod: 9,56 milijardi dolara naspram 9,53 milijarde koje očekuje LSEG
  • Ukupno članstvo: 277,65 milijuna globalnih plaćenih članstava naspram 274,4 milijuna očekivanih, prema StreetAccountu

Prihod je iznosio otprilike 9,6 milijardi USD, što je povećanje od 17% u usporedbi s prethodnim razdobljem. Prije svega je potaknuto povećanjem prosječno plaćenih članstava, piše CNBC.

Netflix je rekao da sada očekuje rast prijavljenih prihoda za cijelu godinu od 14% do 15%. U usporedbi s prethodnim smjernicama od 13% do 15%.

Tvrtka je izvijestila o neto prihodu od 2,15 milijardi dolara, ili 4,88 dolara po dionici. U odnosu na 1,49 milijardi dolara, ili 3,29 dolara po dionici, tijekom drugog kvartala 2023. godine.

Netflixova globalna plaćena članstva porasla su 16,5% u odnosu na prethodnu godinu na 278 milijuna. Ovo označava jedno od posljednjih ažuriranja koje će Netflix objaviti u vezi s brojem članova.

U prošlom kvartalu tvrtka je upozorila ulagače da će prestati pružati kvartalne pokazatelje broja članstva ili prosječni prihod po korisniku. I to počevši od 2025. Napomenuli su da je tvrtka “usredotočena na prihode i operativnu maržu kao naše primarne financijske metrike. Ali i angažman (tj. utrošeno vrijeme) kao najbolju zamjenu za zadovoljstvo korisnika.”

Različite poslovne strategije

Netflix se počeo fokusirati na različite poslovne strategije kako bi potaknuo rast prihoda nakon što je primijetio usporavanje rasta broja pretplatnika 2022. U svibnju je Netflix rekao da će pokrenuti vlastitu oglasnu platformu i da više neće biti partner s Microsoftom za tu tehnologiju. Tvrtka je također uključila u prijenos sportova uživo, kao što su NFL utakmice na Božić tijekom sljedeće tri godine, potez koji će vjerojatno privući više novca od oglašavanja.

Netflix se bavio sadržajem uživo čak i prije nego što je sklopio ugovor s NFL-om.

Ipak, originalne emisije poput “Bridgerton” i “Baby Reindeer” nastavljaju poticati angažman.

Tvrtka je u četvrtak izjavila da njezina jeftinija razina podržana oglasima postaje sve popularnija među njezinom bazom. Pri čemu ti pretplatnici čine više od 45% prijava na tržištima na kojima se ta opcija nudi.

Međutim, Netflix je u četvrtak primijetio da je posao koji podržava oglase još uvijek svjež. I da ne očekuje da će prihod od oglasa biti primarni pokretač rasta prihoda u 2024. ili 2025. godini.

“Kratkoročni izazov (i srednjoročna prilika) je da se skaliramo brže od naše sposobnosti unovčavanja našeg rastućeg inventara oglasa”, rekla je tvrtka u svojoj objavi o zaradi, što znači da streamer još nije u mogućnosti zadovoljiti potražnju oglašivača.

Suizvršni direktor Netflixa Greg Peters rekao je u četvrtak na pozivu za zaradu da je Netflix do sada bio usredotočen na povećanje svoje baze pretplatnika za razinu podržanu oglasima. Budući da je tvrtka na pravom putu da postigne svoje pretplatničke ciljeve za 2025., Netflix sada prebacuje svoj fokus na zaradu od oglašavanja, rekao je.

Dok tvrtka pojačava svoje oglašivačke operacije, daje “oglašivačima učinkovitije načine za kupnju… značajnu povratnu informaciju koju smo čuli od oglašivača”, rekao je Peters u četvrtak.

S tim u vezi, Netflix je dodao kako vjeruje da je na pravom putu da sljedeće godine “postigne kritičnu ljestvicu pretplatnika na oglase”. Što će im omogućiti daljnje povećanje članstva na razini oglasa 2026. i kasnije.

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno