PepsiCo je smanjio ovogodišnju prognozu organskog prihoda nakon što su američki potrošači nastavili smanjivati kupovinu njegovih grickalica i pića.
Newyorška kompanija, PepsiCo objavila je da sada predviđa manji rast organskog prihoda za ovu godinu od planiranog. Prema izvještaju Euronewsa, prethodno se očekivalo povećanje od četiri posto.
PepsiCo je izvijestio o slabom učinku u Sjevernoj Americi zbog opoziva Quaker Oats proizvoda i smanjene potražnje za Frito-Lay grickalicama. Prodaja Frito-Lay-a pala je za 1,5%, dok je prodaja pića smanjena za 3%.
Ovog ljeta potrošači su počeli odbijati više cijene, a kompanija je najavila snižavanje cijena nekih proizvoda poput čipsa, pišu Financije.
Frito-Lay je povećao cijene za samo 0,5% u trećem kvartalu, dok je PepsiCo globalno podigao cijene za 3%. Prodaja je pala na svim tržištima osim u Europi.
Prihodi u trećem kvartalu iznosili su 23,3 milijarde dolara, što je ispod očekivanja Wall Streeta od 23,8 milijardi dolara. Rast prihoda značajno je usporio u posljednjih nekoliko kvartala.
Neto prihod smanjen je za 5%, na 2,9 milijardi dolara (2,6 milijardi eura), ili 2,13 dolara po dionici. Prilagođeno jednokratnim stavkama, PepsiCo je zaradio 2,31 dolara po dionici, nadmašivši očekivanja analitičara od 2,29 dolara.