Renault e-Twingo bit će dostupan za nešto manje od 20 tisuća eura.
Unatoč velikim najavama i ulaganjima od desetaka milijardi eura u elektrifikaciju, čini se da prelazak na električna vozila ne napreduje prema ambicioznim planovima automobilske industrije. Kupci trenutno nisu spremni plaćati više za električne automobile, a izazovi poput manjeg dosega i problema s punjenjem dodatno otežavaju privlačenje korisnika.
Strategija i fokus
Zbog trenutnih izazova u industriji, neki čelnici automobilskih kompanija odlučili su promijeniti strategiju i fokusirati se na manja i povoljnija električna vozila. U tom kontekstu, susjedne zemlje igraju važnu ulogu. Fiat planira osvojiti tržište s Grande Pandom, kompaktnim e-automobilom čija cijena neće prelaziti 25 tisuća eura, a proizvodit će se u Stellantisovoj tvornici u Kragujevcu, Srbija.
S druge strane, Renault također najavljuje značajnu promjenu na tržištu električnih automobila s novim Twingom. Proizvodit će se u Sloveniji. Proizvodnja e-Twinga u tvornici u Novom Mestu osigurana je nedavno potpisanim ugovorom s vladom Slovenije. Time su uklonjene sve prepreke za njegovu proizvodnju.
Ovaj automobil bi mogao biti privlačna opcija za one koji razmišljaju o prelasku na električna vozila ili traže povoljniju alternativu. Cijena e-Twinga bit će ispod 20 tisuća eura, što ga čini pristupačnim. Međutim, potrebno je strpljenje, budući da će proizvodnja započeti tek 2026. godine.
Električni Twingo bit će izgrađen na prilagođenoj verziji platforme AmpR Small, koja je dizajnirana za optimalan balans između performansi, učinkovitosti i cijene, čime je savršena za gradski električni automobil.
Pored povoljne cijene, Twingo bi mogao steći popularnost zbog svoje niske potrošnje. Očekuje se da će imati najbolju potrošnju u svojoj klasi. A pružit će impresivan doseg za gradski automobil, prema izvještaju EV Arene.
Iako ovi superlativi zvuče obećavajuće, pravi uvid u njihove točnosti moći ćemo imati tek kada budu objavljeni službeni podaci o automobilu.
Zanimljivo je da je Renault prvotno planirao suradnju s Volkswagenom na ovom projektu. Iako su se tvrtke činile blizu postizanja dogovora, konačno su se suočile s nesuglasicama i partnerstvo nije ostvareno. Umjesto s njemačkim proizvođačem, Renault je sada sklopio suradnju s kineskom inženjerskom tvrtkom, saznaje Zimo Dnevnik.