Tesla je isticala da su njihovi sustavi autonomne vožnje gotovo na razini 5 i da su sigurniji od ljudskih vozača. Ali iskustvo je pokazalo suprotno.
Američke federalne agencije provode istrage o Tesli zbog tvrdnji o mogućnostima njihovih automatiziranih sustava vožnje. Prema izvješću Reutersa, Ministarstvo pravosuđa (DOJ) i Komisija za vrijednosne papire i burzu (SEC) istražuju Tesline izjave o tehnologiji automatizacije vožnje.
Ministarstvo pravosuđa (DOJ) istražuje moguću obmanu potrošača od strane Tesle u vezi s stvarnim sposobnostima njihove tehnologije autonomne vožnje. Istodobno, Komisija za vrijednosne papire i burzu (SEC) provodi istragu o sumnjama u prevaru vezanu za vrijednosne papire. Fokusiraju se na točnost Teslinih izjava prema ulagačima, prenosi Zimo.
Središte tih istraga obuhvaća Tesline sustave autopilota (AP) i potpuno samostalne vožnje (FSD). Reklamiraju se kao sigurnija opcija od ljudskih vozača. Ipak, smjernice Teslinih operativnih pravila i dalje zahtijevaju da korisnici zadrže praktičnu kontrolu nad upravljačem i održavaju fokus na cesti.
Iako se klasificira kao tehnologija razine 2 automatske vožnje, Tesla je optužena da sugerira da je njihova tehnologija blizu postizanja razine autonomije 5. Također, nedavni pokušaji preimenovanja u FSD Supervised nisu doveli do značajnih funkcionalnih poboljšanja.
Nesuglasnosti u komunikaciji s potrošačima stvorile su krive dojmove o pouzdanosti sustava AP i FSD, što je doprinijelo nizu nesreća i smrtnih slučajeva. Američka Nacionalna uprava za sigurnost u prometu (NHTSA) identificirala je nedostatak nadzora vozača kao čest faktor u tim incidentima. Što je natjeralo kompaniju da prošle godine poboljša i nadogradi svoje sustave u vozilima. Američki regulatori sada izražavaju zabrinutost zbog Teslinog jednostavnog povratka na prethodne verzije softvera za pomoć u vožnji te nastavka zloupotrebe istih.