Prodaja kompanije Tesla pala je drugi kvartal zaredom. Prvi put od osnutka tvrtke za proizvodnju električnih automobila.
Teslina prodaja u kvartalu iznosila je ukupno gotovo 444.000 automobila, što je oko 5% manje nego godinu dana ranije. To je, utješno, manje od pada od 8,5 posto koji je tvrtka zabilježila u prvom kvartalu, piše Seebiz. No Tesla i cijena njegove dionice koja je izvršnog direktora Elona Muska učinila jednim od najbogatijih ljudi na svijetu izgrađena je upravo na valu porasta prodaje automobila.
Tesline dionice porasle su u utorak deset posto (također iznad 230 dolara) nakon što je proizvođač električnih vozila objavio da je u drugom kvartalu ove godine isporučio gotovo 444.000 vozila. Što je više od očekivanih 436.000.
Pad prodaje rezultat je pojačane konkurencije na tržištu električnih vozila. Dok ukupna prodaja električnih vozila i dalje raste, tempo rasta u cijeloj industriji bio je sporiji od očekivanog. Što je rezultiralo time da ulagači žele svaki prodani automobil učiniti profitabilnijim nego prije.
Prije ove godine, bio je samo jedan kvartal u Teslinoj povijesti da je tvrtka izvijestila o padu prodaje iz godine u godinu. Bilo je to na vrhuncu pandemije kada su tvornice bile zatvorene zbog ostanka kod kuće.
Međutim, bilo je dobrih vijesti u prodajnim brojevima. Prodaja je bila veća od predviđanja nekih analitičara od 436.000. I rezultat je bio dovoljan da pobijedi kineskog proizvođača automobila BYD i zadrži vodeću poziciju u globalnoj prodaji potpuno električnih vozila.
BYD je izvijestio o prodaji od 426.000 električnih vozila. To je porast od 21% u odnosu na prethodnu godinu, nastavljajući smanjivati jaz u odnosu na Teslu. U četvrtom kvartalu BYD je nakratko prestigao Teslu u globalnoj prodaji električnih vozila.