Agencije koje predstavljaju najveće oglašivače na TikTok-u prave rezervne planove obzirom da se SAD priprema zabraniti popularnu aplikaciju za video sadržaje.
ByteDance, kineski vlasnik TikTok-a, dobio je rok do siječnja ili da proda svoj posao u SAD ili da se suoči sa zabranom aplikacije po nalogu američkih zakonodavaca. A zakonodavci su zabrinuti za sigurnost zbog njenih veza sa službenim Pekingom, prenosi Biznis.
Ova društvena mreža, s više od milijardu korisnika širom svijeta, postala je ključni dio marketinških strategija mnogih brendova zbog svoje velike popularnosti. Posebno među mlađom publikom koja je manje sklona tradicionalnom televizijskom oglašavanju.
Najvažnije tržište
TikTok je prošle godine u SAD generirao 16 milijardi dolara prihoda, uglavnom od oglašavanja. Međutim, više šefova kompanija za oglašavanje navodi da njihovi timovi sada prave alternativne planove za sljedeću godinu u slučaju da SAD zabrani TikTok. A SAD je jedno od najvažnijih tržišta za oglašavanje na svijetu.
Neimenovani izvršni direktor jedne kompanije za oglašavanje rekao je da prijetnja zabranom već ima efekt hlađenja na potrošnju nekih brendova. On je naveo da su ispitivali rukovoditelje kompanija o tome što će se dogoditi ako SAD blokira aplikaciju, ali da nisu dobili precizne odgovore, jer nitko ne zna što će se dogoditi za šest mjeseci.
ByteDance se bori protiv prijetnje zabranom TikTok-a, tvrdeći da ona krši prava na slobodu govora i tvrdeći da bi bilo nemoguće razdvojiti aplikaciju od šire grupe. Kineska vlada najavila je da neće podržati prodaju. Oko 170 milijuna Amerikanaca koristi ovu aplikaciju.