Toyota ima za cilj proizvesti najmanje 2,5 milijuna vozila godišnje u Kini do 2030. To je revizija koja će joj omogućiti približavanje kineske prodaje i proizvodnih operacija i omogućiti lokalnim rukovoditeljima slobodnije ruke u razvoju.
Plan, koji nije prethodno objavljen, predstavlja strateški zaokret najprodavanijeg svjetskog proizvođača automobila na najvećem svjetskom tržištu automobila. Naglašava njihovu njegovu ambiciju da vrate posao izgubljen od BYD-a i drugih lokalnih igrača u posljednjih nekoliko godina.
Toyotina strategija je u suprotnosti s strategijom drugih svjetskih proizvođača automobila, uključujući japanske, koji se ili povlače ili se povlače iz Kine.
Cilj mu je povećati proizvodnju na čak 3 milijuna vozila godišnje do kraja desetljeća, prenosi Seebiz.
Veći broj predstavlja povećanje od 63% u odnosu na rekordnih 1,84 milijuna vozila koje je proizveo u Kini 2022. Prošle godine tamo je proizveo 1,75 milijuna vozila.
Toyota je obavijestila neke dobavljače o namjeravanom povećanju. Nadaju se da će uvjeriti proizvođače dijelova u svoju predanost Kini i time osigurati svoj opskrbni lanac, rekli su ljudi.
Odgovarajući na pitanja Reutersa, Toyota je u izjavi rekla: “Uz intenzivnu konkurenciju na kineskom tržištu, stalno razmatramo razne inicijative”. Rekli su da će nastaviti raditi na izradi “sve boljih automobila” za kinesko tržište.
Zbližavanje prodaje i proizvodnje
Japanski proizvođač automobila ima za cilj zbližiti prodajne i proizvodne operacije svoja dva kineska zajednička ulaganja. NA taj način želi poboljšati učinkovitost.
Također namjerava prenijeti što je moguće veći dio odgovornosti za razvoj na osoblje sa sjedištem u Kini koje bolje razumije lokalne tržišne preferencije, posebno oko tehnologije elektrificiranih i povezanih automobila, rekla su dvojica ljudi.
Ovi potezi signaliziraju rastuću svijest unutar Toyote da se mora više oslanjati na lokalno osoblje kako bi preuzeli odgovornost i ubrzali razvoj proizvoda u Kini.
Strani proizvođači automobila, uključujući Toyotu, nadmašeni su u Kini. Domaći proizvođači električnih vozila ubrzano uvode pristupačne automobile na baterije s naprednom tehnologijom.
Prošle godine Toyota je objavila planove za produbljivanje suradnje između svog centra za istraživanje i razvoj u pokrajini Jiangsu i svoja dva lokalna zajednička poduzeća.
Jedan problem, predstavnik Toyotinih širih problema, jest da se vozila koja su neovisno razvili partneri u zajedničkom ulaganju bolje prodaju od onih proizvedenih s Toyotom.