UEFA je sklopila partnerstvo sa Socios.com po kojem će spomenuti token biti partner atraktivnih natjecanja koje organizira krovna Europska nogometna organizacija. Sam Socios se pohvalio ovim partnerstvom na svom twitter profilu.
I UEFA se u utorak pohvalila da će ugovor s Socios.com biti potpisan do kraja sezone 2024., te da će spomenuta platforma nuditi ekskluzivno tokene navijačima. Cilj same platforme je da kupnjom ponuđenih tokena navijačima nudi mogućnost donošenja dijela odluka oko UEFA-inih natjecanja, te otključane ekskluzivne sadržaje. Sponzorstvo će se odnositi na UEFA-inu Ligu Prvaka, te Euroligu, kao dva najelitnija natjecanja koje organizira krovna Europska nogometna organizacija.
Socios.com je već pružatelj navijačkih tokena za veliki broj elitnih klubova u Europi, uključujući Juventus, Paris Saint-Germain i FC Barcelona. Nakratko su imali sponzorski ugovor i s Argentinskim nogometnim savezom, koji je završio tužbom u siječnju.
Osim nogometnih klubova, Socios trenutno ima ugovore s NHL-om, NBA, NFL-om, te Američkim nogometnim savezom.
Ovo je definitivno novo iskustvo koje će biti ponuđeno navijačima najatraktivnijeg sporta u Europi. Ni Uefa, ni Socios.com nisu željeli iznositi više detalja, te nije naveden ni financijski aspekt ugovorenog partnerstva.
Šta je Socios.com
Prva mobilna aplikacija za nogometne navijače, koja vas približava momčadi koju volite dopuštajući posjedniku tokena (kako oni kažu „supernavijaču“) da donosi odluke specifične za klub čije tokene posjeduje. Osim prava glasa, korisnik dobiva pristup nagradama, izazovima na dan utakmice, ekskluzivnim navijačkim rekvizitima, te posebna iskustva tijekom utakmice.
Svaki partnerski klub obvezao se na niz obvezujućih i neobvezujućih anketa tijekom nogometne sezone. Klubovi koriste neobvezujuće ankete za procjenu mišljenja navijača, ali ne moraju nužno provoditi sve odluke donesene na ovaj način. Sve ankete se odvijaju u sigurnom okruženju, a svi glasovi se registriraju na blockchainuTermin blockchain jednostavno se može prevesti na hrvatski ..., tako da su rezultati transparentni i ne mogu se mijenjati. Šta su zapravo tokeni? To je digitalna imovina koja predstavlja vlasništvo nad pravom glasa. Nakon što ih se stekne, ostaju u posjedu sve dok klub ostaje na platformi Socios.com ili dok ih vlasnik ne odlučite prodati. Navijački tokeni mogu se prodati na tržištu aplikacija. Jedan navijački token jednak je jednom pravu glasa u svakoj anketi koju klub objavi. Tokeni obožavatelja se ne ‘troše’ na anketu, što znači da se zaliha tokena obožavatelja neće smanjiti kada se obavi glasanje u određenoj anketi. Neograničen je broj tokena koji se mogu posjedovati, što se više tokena obožavatelja posjeduje, to se može imati više utjecaja jer svaki fan token daje glas. Na primjer, ako se posjeduje deset tokena obožavatelja, glas će se računati deset puta u bilo kojoj anketi. Međutim, svaki klub će nametnuti gornju granicu koliko navijačkih tokena jedan pojedini navijač može posjedovati u svrhu integriteta i kako bi se osiguralo da nijedan navijač ne može kontrolirati donošenje odluka. Tokeni obožavatelja mogu se kupiti izravno u aplikaciji kroz proces poznat kao ponuda tokena obožavatelja ili FTO®. Moći će se kupiti korištenjem $CHZ – digitalne valute Socios.com – koja je također dostupna za kupnju izravno u aplikaciji. To je jednostavan proces u kojem se i tokeni obožavatelja i $CHZ mogu kupiti unutar aplikacije pomoću vaše debitne ili kreditne kartice, nakon što nam dostavite valjanu i provjerenu adresu e-pošte.