Najveći europski online trgovac odjećom i obućom, Zalando, objavio je preliminarne rezultate za treći kvartal. Rezultati su bili iznad očekivanja i omogućili upravi tvrtke da poboljša svoje izglede za cijelu godinu.
U razdoblju srpanj-rujan kompanija je zabilježila rast bruto prodaje od 7,8 posto na 3,5 milijardi eura. Dok su prihodi porasli za 5,0 posto na 2,4 milijarde eura.
Prilagođena operativna dobit (EBIT) dosegla je 93 milijuna eura u usporedbi s 23 milijuna eura prošle godine, prenosi Seebiz.
Broj aktivnih korisnika nastavio je pozitivan trend i trenutno je iznad granice od 50 milijuna. Tvrtka je izjavila da je potražnja porasla u trećem kvartalu “sa snažnim početkom sezone jesen/zima u usporedbi s prošlogodišnjim sporim početkom”.
Uprava kompanije sada očekuje prilagođeni EBIT u 2024. na razini od 440-480 milijuna eura. U usporedbi s ranijom prognozom od 380-450 milijuna eura.
Očekuje se rast bruto prodaje u rasponu od 3-5 posto u odnosu na prethodnu prognozu od 0-5 posto. Dok se rast prihoda očekuje u rasponu od 2-5 posto u odnosu na prethodno danu prognozu od 0-5 posto.
Kompanija je smanjila svoja očekivanja u pogledu kapitalnih ulaganja na oko 200 milijuna eura u tekućoj godini. U usporedbi s početnom prognozom od 250-350 milijuna eura.
Dionice Zalanda na današnjem su trgovanju zabilježile blagi rast vrijednosti na 29,9 eura. U proteklih mjesec dana dionice su skočile za oko 38 posto.