Petak, 22 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

3 jednostavna načina za izgradnju unosne online zajednice

Budući da se društvene mreže nastavljaju brzo razvijati, pritisak na poduzetnike da osiguraju aktivnu i rastuću zajednicu za svoje poslovanje često se čini prezahtjevnim.

Zapravo, predviđa se da će online kupnje putem platformi društvenih mreža do 2026. godine dosegnuti nevjerojatnih 2,9 trilijuna američkih dolara. Stoga ovo oslanjanje na zajednice koje generiraju profit, tzv. “društvena trgovina” na brandove će samo povećati pritisak — i to brzo.

Uz svakodnevnu aktivnost aktivnog sudjelovanja društvenim platformama mnogi od nas mogu se početi osjećati iscrpljeno i potpuno nemotivirano.

Da ne spominjemo pomiješane emocije koje možete osjetiti kada ste proveli sate pokušavajući ovladati najnovijim TikTok trendom, samo da biste slučajno naletjeli na video koji je postao viralan, a novi kreator koji stoji iza ovog fenomena bez napora stječe tisuće pratitelja preko noći — nije potrebna nikakva strategija.

Ako vam se, dok stvarate trgovinu preko društvenih mreža za vaš brand, ovaj odnos ljubavi i mržnje čini previše poznatim, vrijeme je da se vratite na osnove pristupa izgradnji zajednice.

Entrepreneur predlaže jednostavne strategije koje možete primijeniti već danas kako biste izgradili jaču online zajednica za vaše poslovanje:

Savjet #1: Iskoristite Facebook grupe

Izgradnja zajednice za vaš brand počinje razumijevanjem vaše publike, a nema jednostavnijeg načina da to učinite od pridruživanja Facebook grupama.

S pojavom novih marketinških taktika na TikToku i Instagramu, može biti lako previdjeti stariju i “manje uzbudljivu” Facebook platformu. Međutim, istina je sljedeća: u današnjem svijetu preopterećenom informacijama, mi kao potrošači nastavit ćemo tražiti dugoročne vrijednosne veze i osjećaj pripadnosti — nešto što pristupanje besplatnoj Facebook grupi još uvijek pruža bez napora.

Zapravo, od kolovoza 2022. više od 1,8 milijardi ljudi aktivno je u više od 10 milijuna Facebook grupa koje su trenutno aktivne na platformi.

Nakon što se pridružite nekim Facebook grupama povezanim s vašom industrijom, važno je ne gurati odmah svoj proizvod ili usluge. Koristite novu zajednicu kao alat za promatranje i povezivanje s istomišljenicima.

Prikupljanje podataka i ispitivanje onih unutar grupe o njihovim razmišljanjima o tome kako poboljšati vaš proizvod ili ponudu, na primjer, umjesto pristupa izravnoj prodaji pomoći će u izgradnji tog istinskog odnosa s potencijalnim dionicima i omogućiti im organsku interakciju s vašim brandom.

Nakon promatranja i sudjelovanja u popularnim grupama, možete čak pokrenuti vlastitu Facebook grupu i pozvati u nju svoje prijatelje, prethodne kupce i trenutne pratitelje kao način stvaranja dubljih veza s postojećom zajednicom branda.

U konačnici, ako imate Facebook grupu za svoju tvrtku kao dio svoje marketinške strategije, to će vam prirodno pomoći da postignete fokus na izgradnju odnosa za vaš brand, umjesto da svoje napore usmjeravate isključivo na broj pratitelja.

Savjet #2: Povežite se s drugima

Jedan od najboljih načina da izgradite zajednicu za svoj brand je da budete aktivni unutar zajednica drugih brandova koji su slični vašoj ponudi.

Ovdje će dosljednost ići u vašu korist. A izdvajanje vremena za pojavljivanje na mreži kako biste podržali druge tvrtke pokazat ćete da ste timski igrač u industriji. S vremenom će to poboljšati svijest o vašem brandu unutar sektora. Osim toga, potencijalne suradnje koje mogu proizaći iz podrške drugima mogu dovesti do velike izloženosti i rasta vašeg poslovanja.

Savjet #3: Pošaljite e-poruku svojim klijentima

Posljednje, ali ne i najmanje važno (i nedvojbeno najlakša metoda za implementaciju unutar vlastite poslovne strategije) je stjecanje navike interakcije sa svojim klijentima na osobnijoj razini.

Mogli biste započeti postavljanjem redovnog cilja. Na primjer da taj tjedan osobno pošaljete e-mail pet kupaca koji su naručili nešto od vaše kompanije. U mailu je dovoljno da se predstavite i upitate žele li podijeliti svoja iskustva s vašim brandom. Ovaj autentičniji i izravniji dvosmjerni angažman s vašim kupcima dugoročno će izgraditi bolju lojalnost brandu.

Poduzetnici koji su pristupačni brzo će steći povjerenje kupca svoga branda. Tako će se dobrobiti odvajanja vremena za osobnu interakciju svakoga tjedna na neki način deserostruko osjetiti.

Iako se ove strategije možda neće činiti tako skalabilnima kao usavršavanje tog TikTok izazova, izdvajanje vremena za dosljedno povezivanje sa zajednicom vašeg branda na osobnijoj razini korištenjem gornjih ključnih savjeta bit će osvježenje načina razmišljanja koje vam je potrebno kako biste polučili veliki uspjeh za svoje poslovanje u 2023!

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno