Nedjelja, 24 studenoga, 2024
spot_img

Zadnje objave

Možda vam se sviđa

6 moćnih načina na koje veliki vođe stvaraju oduševljene obožavatelje. Pripadnost je ključna riječ

“Ja nisam onaj koji se pridružuje”, objasnio je poduzetnik Greg. “Ja sam pripadnik.” Što se njega tiče, pridruživanjem je pomalo izgubio ono što je bio. Pripadnost je, s druge strane, proširila njegov osjećaj sebe i dopustila mu da bude potpuno uključen u bilo koje iskustvo koje organizacija nudi.

Pripadnost se događa kada uspješno njegujete osjećaj srodstva i emocionalne povezanosti između vas, vaših ljudi, vaših kupaca, vaših dobavljača itd. Za neke vođe, pripadnost je ključni pokazatelj uspjeha. Zdrava pripadnost jednostavno je dobar osjećaj.

Sada zamislite da vaši klijenti kažu da se poistovjećuju s vašom tvrtkom i pripadaju joj na način na koji to čine predani motociklisti Harleya ili obožavatelji Steelersa ili Applea. Pogledajte kako vaši klijenti stapaju svoj osobni brend s vašim brendom. Žele da uspijete, navijaju za vas! To je moć pripadanja.

  1. S kojim organizacijama osjećate srodstvo i emocionalnu povezanost?
  2. Kao vođa, kako potičete iskustvo pripadnosti?
  3. Što vaša organizacija radi kako bi stvorila “pripadnost” kod svojih stakeholder-a?

6 načina za stvaranje duboke pripadnosti u vašoj organizaciji

  1. Počnite od sebe. Zapitajte se osjećate li duboku srodnost i emocionalnu povezanost sa svojom organizacijom i što je pojačava ili umanjuje. Zatim pitajte svoj tim voditelja (uz dopuštenje da vam kažu ne!).
  2. Istražite. Identificirajte koje akcije navode vaše satekholder-e da osjete osjećaj pripadnosti vašoj organizaciji.
  3. Walk the talk. Osnažite i potaknite svoje ljude koji su okrenuti klijentima da odvoje vrijeme za povezivanje s klijentima na dubljoj razini.
  4. Dodijelite megafone. Omogućite zaposlenicima i klijentima jednostavne načine da podijele svoje priče i ponosno proglase svoju sklonost vašoj organizaciji. Pratite i objavite njihove pohvale.
  5. Učinite to jezgrom. Tretirajte pripadnost kao srž svoje prakse kako biste povećali angažman, potaknuli raznolikost, jednakost i uključenost te stvorili lojalnost.
  6. Pokažite zahvalnost. Iskreno zahvalite svim svima što su odlučili podržati vašu organizaciju.

Pripadnost je neprocjenjivo bogatstvo odnosa za koje je potrebno vrijeme da se kultivira – i može se lako izgubiti. Kada se pripadnost dogodi, vi više niste samo posao, vi ste značajan dio života vaših stakeholder-a. Posvetite se stjecanju i zaštiti dubokog osjećaja srodstva i emocionalne povezanosti, ukorijenjene u snazi ljubavi, kako biste potaknuli svoj uspjeh.

Izvor: Inc.com

Prijavite se na naš Newsletter

Popularno