Svaka nova generacija dolazi u radnu snagu s drugačijim pogledima koji su pod utjecajem njihovog jedinstvenog iskustva i kulture. Baby boomerima najviše je stalo do sigurnosti posla, dok je milenijalcima i generaciji Z-a najviše stalo do ravnoteže između poslovnog i privatnog života i stvaranja pozitivne promjene u svijetu.
Današnja radna snaga je mješavina Baby Boom-a (15 posto), Gen-X-a (31 posto), Millennials-a (36 posto) i Gen-Z-a (18 posto). Kako se Baby Boomeri povlače i ostavljaju radnu snagu iza sebe, Millennials i Gen-Z-ovi sve će više popunjavati prazninu. Njihov novi pogled na tehnologiju i kulturu rada definirat će kako ćemo raditi u godinama koje dolaze.
Mladi ljudi, kao digitalni domorodci i oni koji traže svrhu, trebaju poseban jezik za komunikaciju. Ako ste vođa, evo sedam snažnih strategija koje će vam pomoći u komunikaciji s milenijalcima i generacijama Z u vašoj organizaciji.
1. Budite otvoreni za fleksibilne stilove rada
Milenijalci i Gen-Z-ovi obično su savjesni u poslu i životu i nepravilno imaju raspored. Budite otvoreni za različite stilove komunikacije i dajte im prostora da rade na svoj način.
2. Pobudite strast i svrhu
Više nego itko drugi, mlađi zaposlenici traže svrhu u svom radu, stoga je svakako osigurajte. Stvorite uvjerljivu misiju i viziju i dodijelite zadatke koji su usko povezani s vašom misijom i vizijom kako bi se osjećali uključenima i nadahnutima.
3. Budite kratki i izravni
Milenijalci i Gen-Z cijene brzinu. Budite izravni i jasni i pišite svoje poruke kratkim i jasno. Nemojte trošiti riječi niti ispunjavati svoju komunikaciju glupostima.
4. Pokažite konkretna očekivanja
Iako je sažetost ključna, u komunikaciji svakako recite konkretna očekivanja. Kako biste spriječili bilo kakve nesporazume, opišite projekt, ciljeve i rezultate vrlo jasnim i razumljivim izrazima.
5. Prihvatite digitalu
Milenijalci i Gen-Z-ovi navikli su koristiti tehnologiju – odrasli su s njom. Radite putem digitalnih platformi kao što su timski portali, slanje poruka i videokonferencije.
6. Omogućite putove za napredovanje u karijeri
Mlađi zaposlenici su ambiciozni i žele napredovati. Dajte im redovite povratne informacije, metriku učinka i prilike za razvoj karijere u vašoj organizaciji.
7. Uključite i društvenu odgovornost
Mnogi Millennials i Gen-Z-ovi su društveno svjesni i uključeni u korporativnu odgovornost. Budite sigurni da vaša organizacija preuzima društvene obveze te da svaki zaposlenik ima priliku sudjelovati u njima.
***
Primjena ovih taktika pomoći će vam da izgradite dugotrajne veze sa svojim zaposlenicima generacije milenijalaca i Z, te da stvorite pozitivnu radnu kulturu i potaknete rast vašeg poslovanja.
Izvor: Inc.; prijevod i prilagodba: financa.ba
Prilikom preuzimanja obvezno navesti izravni link na članak.