Kada razmišljate o svojim životnim ciljevima, ne zaboravite pretresti vaš radni život. Koje promjene biste mogli napraviti kako biste postali produktivniji i ugodniji kolega? Stručnjaci s MojPosao.net upozoravaju na ovih sedam uobičajenih loših navika na poslu i daju savjete kako ih prevladati.
Loše planiranje
Provedete li svojih prvih sat vremena na poslu razmišljajući što biste danas trebali raditi? Mnogi kada napuštaju svoj ured nakon radnog vremena zaista nemaju pojma što će prvo raditi sljedeće jutro. Mnogo je učinkovitije planirati svoj sljedeći dan prije nego što odete s posla.
Provesti dan očekujući mailove
Odgovaranje na svaki e-mail kada dođe nije produktivno. Možda se osjećate kao heroj zato što odgovarate na baš svaki e-mail, no to nije povezano s ostvarivanjem vaših ciljeva.
Kašnjenje na sastanke
Ljudi koji kasne na sastanke 5 do 10 minuta stvaraju domino efekt. Sastanci predviđeni za kasnije vrijeme mogu biti otkazani jer oni raniji kasne. A ljudi koji se pojave na vrijeme osjećaju da gube svoje dragocjeno vrijeme.
Zanemarivanje zdravlja i higijene
Zbog neuredne pojave ostavit ćete loš prvi dojam. Također, ako su vam higijenske navike loše, vjerojatno je da vam je loše i zdravlje.
Neprikladan humor
Vašim kolegama se ne mora sviđati vaš smisao za humor. Stručnjaci preporučaju da budete oprezni s temama kao što su religija ili politika.
Nije vam stalo do posla
Ljudi vole kolege koji su entuzijastični oko onoga što rade. Pokažite da se ponosite svojim poslom komunicirajući jasno i odrađujući ga najbolje što možete.
Stavljanje privatnog života prije posla
Svatko s vremena na vrijeme ima neku hitnu situaciju. No, iritirajuće je kada morate mijenjati kolegu koji svako jutro kasni jer nadgleda preuređenje kuće, ili propušta cijelo poslijepodne jer mora zubaru u 13:30.